תקופת הקורונה הייתה אחת התקופות העמוסות בחייה המקצועיים והאישיים של קים אור אזולאי, שהספיקה לככב בשלל סדרות, להתגייס לצבא, בו היא משרתת בתיאטרון צה”ל, להצטלם לקמפיינים, לתחזק מערכת יחסים חדשה וגם לעבוד על “מקיף מילאנו”, סדרת נוער חדשה שעלתה אתמול בכאן חינוכית (ימי שני ב־20:00). “הסתכלתי על התקופה הזו באופן חיובי”, היא אומרת כעת. “נכון, אי אפשר היה לצאת מהבית, ועולם שלם עבר טראומה, אבל למדתי להסתכל על זה בצורה אופטימית. את הסגר הראשון בחרתי למנף לדברים טובים כמו להיכנס למרתון אינטנסיבי של לימודים לבגרויות. סיימתי בגרויות בממוצע 90 פלוס וזה אחד הדברים הכי טובים שקרו לי. כל העומס של העבודה ירד, אז פיניתי את הראש ללימודים ותקתקתי הכל עם ציונים בלי עין הרע טובים. הכרתי את בן הזוג שלי, המשכתי לעבוד כי טלוויזיה היא תחום שהמשיך לעבוד, צילמתי בקיץ לפחות ארבע סדרות, התגייסתי ובעיקר השתדלתי לשמור על השגרה שלי”.
בין שלל עיסוקיה אזולאי היא גם מעצבת אופנה, שמוכרת קולקציית בגדים וכובעים בעיצובה. אולי זה מה שעזר לה להתחבר לתפקידה בסדרה “מקיף מילאנו”, העוסקת, בין היתר, במגמת אופנה בתיכון מקצועי, ובה מגלמת אזולאי את זיו, ראש מגמת האופנה. “האופנה היא המכנה המשותף הראשון והכי בולט ביני לבין זיו”, היא אומרת. “זיו היא בלוגרית שרוצה להצליח במילאנו, אז אפשר להקביל את זה אליי, לכך שאני מסתובבת בשבועות האופנה במילאנו, ויש לי מותג בגדים וכובעים משלי, אבל שתינו דומות גם באופי שלנו: אנחנו ממוקדות מטרה, מאוד בוגרות לגילנו, כנראה שלא יהיו לנו הרבה חברים מבית הספר, ורוב החברים שלנו יהיו גדולים מאיתנו. אנחנו אחראיות, מנהיגות באופי שלנו”.
28 שעות ביממה
אזולאי נולדה בספטמבר 2002 ומתגוררת בראשון לציון. לתודעה היא פרצה לראשונה דרך האינסטגרם (כיום יש לה כבר מעל 560 אלף עוקבים), ובשנת 2013, בגיל 11, העפילה לשלב הגמר בתוכנית “הבנים והבנות” בערוץ הילדים. אט־אט ביססה את מעמדה גם מחוץ לרשתות החברתיות: היא הנחתה לא מעט תוכניות ומופעים לילדים ולנוער, השתתפה בהפקות אופנה וכיכבה על המסך הקטן. ברזומה שלה תפקיד בסדרה "ככה זה" (yes), פרסומת ל־HOT עם גל גדות, ובשנה האחרונה שיחקה בסדרות "ספיידרז" (ניקלודיאון), "מחנה אבא" (yes) ו"כפולה" (yes). כמו כן, היא הפרזנטורית של FILA, וזה שלוש שנים מובילה את נבחרת השגרירים של סמסונג ישראל.
לשמור על נורמליות
הסדרה “ספיידרז”, שמשלבת יסודות של ריגול ואקשן, ובה משחקת כאמור אזולאי, משודרת ברחבי העולם. לדברי אזולאי, ההדים הבינלאומיים שהיא מייצרת מעוררים אצלה תיאבון לקריירה בחו”ל. “בקיץ נצלם עונה שלישית ורביעית”, היא מספרת. “זו סדרה בשיתוף פעולה של ניקלודיאון העולמי ו'ענני תקשורת', שהופצה ב־170 מדינות ברחבי העולם בגרסה מדובבת. אני מקבלת תגובות מכל העולם בלי סוף - מבולגריה, ממרוקו, ממקסיקו ומברזיל. לאחרונה התראיינו לעיתון פופולרי במקסיקו על הסדרה. אז ברור שהעיניים והחלום תמיד בצבע בינלאומי, אבל כל דבר בעתו, וכשזה יגיע - זה יגיע”.