הופעתו של הזמר עומר אדם בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב עוררה הדים לאחר שהשתתפו בה 12 אלף איש בחלל סגור, בניגוד להנחיות הקורונה. שרית אדטו, מעריצה של הזמר, שוחחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM וסיפרה על המתרחש: "עברנו שנה לא קלה. בכל הופעה יש הרבה אנשים. לא נכנסו ללא תו ירוק, המסכות ירדו בפנים כי אנשים רצו לשמוח ולשיר. לא ראיתי אנשים שהלכו באמצע ההופעה, אך כן כאלה שישבו עם מסכות".  

"מאיפה שאני ראיתי, לא היו מסכות. עומר אמר כמה פעמים לעטות מסכות, וחלק שמו. לפעמים הייתי עם מסכה, אני אם לילד וברור שיש לי פחד מסוים, אך זה כבר יותר מדי. לא היה כזה מרחק בין כולם", הוסיפה.

לשיחה הצטרף רוני קדרי, מאבטח שהיה בהופעה, וסיפר על רשמיו: "תמיד מקפידים שם על ההנחיות, כולם שומרים על מרחק ועוטים מסכה, וכך צופים בהופעה. בפנים עושים סדר ויושבים במרחקים אחד מהשני. אנשים רוצים לשמוח וליהנות. לא ראיתי שאנשים עוזבים, מאוד הקפידו על עטיית מסכות".  

מהיכל הספורט נמסר בתגובה: "יובהר כי הופעת עומר אדם אינה שונה מכל הופעה באולמות עם מקומות מסומנים. זה המקום להזכיר כי על פי ההנחיות אין באירועים מסוג זה מגבלה של כמות קהל. ההופעה התקיימה בצמוד להנחיות: כניסה בתו ירוק ועם מסיכות, שילוט וכריזה בדבר חובת עטייתן ועם מערך מתוגבר של סדרנים שהעירו לצופים שהיו ללא מסכות. נמשיך לפעול לפי ההנחיות ולתמוך בעולם התרבות".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM