התיאטרון הקאמרי הציג היום (ראשון) את הרפרטואר לעונת 2021-2022. ההפקה המפתיעה והמסקרנת ביותר בעונה זו היא המחזמר הקומי בשם "חוה ואני", המבוסס על סיפורן של חוה יערי ואביבה גרנות, שרצחו בשנות ה-80 את התיירת מלה מלבסקי. את המחזמר כתב ימי ויסלר מלהקת הבילויים, מביימת נועה רבן וישחקו בו מיה דגן ועירית קפלן, שיגלמו את שתי הרוצחות

"זה סיפור שסופר הרבה פעמים, אבל תמיד מספרים אותו מהאמצע, מנקודת המבט של המשטרה שחוקרת רצח", אמר ויסלר לוואלה! תרבות, "לנועה ולי היה נראה שיהיה מעניין לספר את הסיפור הזה מההתחלה. יש פה גם דיון על העצמה נשית, שהוא מורכב, אין כאן שחור ולבן. בכל סיפור יש אהבה, רצח אכזרי ומערוך. גם בבילויים יש את הדבר הזה - יצירה שמעלה שאלות מוסריות ושלא בהכרח נותנת לך את התשובות. זה סיפור על עלייתה ועל נפילתה של חברות, על המון כוונות טובות ועל איך החלומות שלנו לפעמים מסתבכים אלה באלה, ומובילים לתוצאות קשות. זה 'תלמה ולואיז' פוגש את 'כנר על הגג'".

דמותו של אהוד יערי תופיע גם?
"בהחלט, גם אהוד יערי הוא דמות. יהיה קאסט מטורף, תזמורת ורקדנים. אנחנו עדיין במשא ומתן על מי יגלם את אהוד".

ואם הזכרת את הבילויים - אחרי האיחוד הבימתי של שעשיתם באחרונה בחיפה, יהיה לזה המשך? פתח את התיאבון?
"אני לא יודע. אני לא יכול לענות על זה גם. היה מאוד מרגש שאנשים צעירים באו לראות את הדברים האלה. כל ההתנהלות שלנו מאוד כאוטית ומפתיעה גם את עצמנו. אז אני באמת לא יכול להגיד לך אם יהיה לזה המשך. אבל יום אחד... אתה יודע, האנושות לא המציאה נשק שהיא לא השתמשה בו".