היפהפייה הנרדמת
 השנה יעלה הבלט הישראלי את "היפהפייה הנרדמת", יצירת המופת של הכוריאוגרף האגדי מריוס פטיפה למוזיקה האלמותית שהלחין צ'ייקובסקי. בהפקה המחודשת של הבלט הישראלי, שתציג על הבמות הגדולות בארץ, ישתתפו 30 מסולני הבלט הישראלי ורקדניו וכן תלמידים מצטיינים מבית הספר הפועל לצד הלהקה. המופע יעלה בערים פתח תקווה, ירושלים, נס ציונה, חיפה, תל אביב ונתניה.

היפיהפייה הנרדמת הבלט הישראלי (צילום: יחצ)
היפיהפייה הנרדמת הבלט הישראלי (צילום: יחצ)

תאריכים: 28.11־5.12.
מחירי הכרטיסים - אולם: 169 שקל, יציע: 129 שקל.
מכירה מוקדמת - אולם: 129 שקל, יציע: 99 שקל. מבצעים בחברות האשראי, ועדי עובדים וארגונים. החל מ־43 שקל לכרטיס.

פיטר הארנב
הארנב השובב ששבה את לבבות הילדים וההורים במשך דורות בטלוויזיה, בקולנוע ובספרים מגיע לישראל היישר מלונדון. קומדיה קלאסית, מומלצת לבני 3־8.

פיטר הארנב, עיצוב פוסטר: עדי ברק  (צילום: ניר סלקמן)
פיטר הארנב, עיצוב פוסטר: עדי ברק (צילום: ניר סלקמן)

משך המופע: שעה ורבע, כולל הפסקה.
היכן: היכלי התרבות ברחבי הארץ.
המחיר: 75 שקל. מבצעים בחברות האשראי, בוועדים ובארגונים: החל מ־29 שקל.


רפונזל
מחזמר המבוסס על על סיפורם של האחים גרים, בהפקה בימתית חדשה וצבעונית לכל המשפחה. בכיכובם של נעמה סופר־ על, לאה שנירר, מאיר תמם וקובי מאור. משך ההצגה: שעה וחצי, כולל הפסקה.  החל מהחודש על במות היכלי התרבות ברחבי הארץ.

רפונטל  (צילום: יחצ)
רפונטל (צילום: יחצ)

מחיר: 89 שקל.


קרקס פלורנטין בכפר הירוק
"Circus Magic Lights" הוא מופע המשלב אש, אקרובטיקה, אילוזיות, חץ וקשת, ריחוף, הליכה על חבל, עמודים סיניים, מופעי קוסמות וקטעי קרקס מרהיבים.

קרקס פלורנטין בכפר הירוק  (צילום: אלי כץ)
קרקס פלורנטין בכפר הירוק (צילום: אלי כץ)

תאריכים:
30.11־5.12.
מחיר הכרטיס: 59־99 שקל.

מסביב לעולם ב־80 יום
המחזמר מבוסס על יצירתו המפורסמת של ז'ול ורן: בשנת 1872 התערב פיליאס פוג עם חבריו למועדון הרפורמה בלונדון שהוא יכול להקיף את העולם ב־80 ימים. עוד באותו היום הוא יוצא למסע, ומצטרף אליו משרתו האישי החדש פספרטו.

מסביב לעולם ב-80 יום  (צילום: אולפני רחובות)
מסביב לעולם ב-80 יום (צילום: אולפני רחובות)

התאריכים: 1.12־6.12.
המחיר: 49 שקל.

פינוקיו
מחזמר חדש ומרגש המבוסס על הקלאסיקה המוכרת והאהובה לילדים בכיכובם של טוביה צפיר, ידידיה ויטל/דניאל מורשת, חייקה מלכה ואופיר ויילס. הצגה מוזיקלית קסומה על כוחה של אהבה וכוחה של אמת.
מומלץ לבני 3־8.

פינוקיו  (צילום: עיצוב: עדי ברק)
פינוקיו (צילום: עיצוב: עדי ברק)

משך המופע: שעה וחצי.
מחיר: 89 שקל
מכירה מוקדמת: 79 שקל.
מבצעים בחברות האשראי ובוועדים והארגונים: החל מ־29 שקל.

הרפתקה בג'ונגל
קופיקו, דוד חיים, בובו, כוח פי. ג'יי - כוכבי הילדים האהובים והמותג הבינלאומי המצליח לראשונה יחד על הבמה. מחזמר מוזיקלי ססגוני, כובש ומרגש שייקח אתכם למסע בלתי נשכח. קופיקו מגלה שהג'ונגל שבו גדל נמצא בסכנה. דוד חיים עוזר לקופיקו, ועם כוח פי. ג'יי, שמלמד אותם תרגילים בהישרדות, הם יוצאים להציל את הג'ונגל. החל מהחודש על במות היכלי התרבות ברחבי הארץ.
גילים: החל משנתיים ולכל המשפחה.

הרפתקאות בג'ונגל  (צילום: יחצ)
הרפתקאות בג'ונגל (צילום: יחצ)

המחיר: 99 שקל. הנחות בכל הארגונים והוועדים: החל מ־49 שקל. נוסף לכך, הטבת 1+1 בכרטיסי האשראי.

The Magic of Kass

המופע מספר על קוסם שיוצא למסע ברחבי העולם כדי למצוא את הקסם המושלם שיעזור לו להיות הקוסם הגדול של פארק השעשועים Magic Kass. במהלך המופע יבקר הקוסם במגוון עולמות ותרבויות - מהמזרח הרחוק ועד אפריקה - ואף ייכנס לתוך מרחב העולם הדיגיטלי. המופע יתקיים באופן קבוע פעמיים ביום בימי חול ושלוש פעמים ביום בחגים ובימי חול המועד. מחיר הכניסה בחנוכה, שיכלול את כל המופעים ושימוש במתקנים של הפארק: 145 שקל.

מאסאנמה
מופע חדש לכל המשפחה מבית קבוצת מיומנה, שיעלה בכל רחבי הארץ. לאור הצלחת "אדרבא", מיומנה יוצאת לראשונה זה שמונה שנים במופע חדש, איכותי ומיוחד לילדים. המופע יעלה בתל אביב, בבאר שבע, בחיפה, בירושלים, בפתח תקווה, במודיעין ובהרצליה.
מומלץ מגיל 3 ומעלה. אורך המופע: שעה ורבע.

מופע לילדים מבית מיומנה3, חנוכה 2021.  (צילום: רנבי)
מופע לילדים מבית מיומנה3, חנוכה 2021. (צילום: רנבי)

התאריכים: 27.11־10.12.
מחיר הכרטיס: 149 שקל. במכירה מוקדמת: 119 שקל.
הנחות בכל חברות האשראי וועדי העובדים: 25־79 שקל.

ספר הג'ונגל ואבן האש
 הפקת חנוכה בהפקת התיאטרון הישראלי לילדים. מחזמר לכל המשפחה בהשתתפותם של כוכבי הילדים. רוי בוי יגלם לראשונה את מוגלי, ילד הג'ונגל. העלילה מקבלת תפנית מפתיעה כשאל הג'ונגל מגיעה פתאום ענבלי. מה יעשו חיות הג'ונגל כשיפגשו אותה? מומלץ לבני 3־8. משך המופע: שעה וחצי.ההצגה רצה מתחילת החודש על במות היכלי התרבות ברחבי הארץ.

ספר הג'ונגל  (צילום: עיצוב: עדי ברק)
ספר הג'ונגל (צילום: עיצוב: עדי ברק)

המחיר: 99 שקל.
מכירה מוקדמת: 79 שקל. מבצעים נוספים בחברות האשראי ובוועדים והארגונים. החל מ־29 שקל לכרטיס.

המכבים - הקרב האחרון
מחזמר מותאם לכל המשפחה המתאר את סיפורו של מרד החשמונאים. בהשתתפות רינת גבאי, טל מוסרי, טיילור מלכוב, אוראל צברי, עמונאל לוי ויהודה בוחבוט.  

המכבים  (צילום: עיצוב: שי חסנב)
המכבים (צילום: עיצוב: שי חסנב)

מחירים: 139 שקל.
ועדים: 49־89 שקל, לקוחות "חצי חינם": 39 שקל. הטבת 1+1 בכרטיסי האשראי ויזה, ישראכרט, אמריקן אקספרס ולאומי כארד. המופע יתקיים בין התאריכים: 14.11-30.12, ב- 23 ערים ברחבי הארץ.


כך תשיגו כרטיסים בהנחה

מעטים מאיתנו רוכשים כרטיסים למופעי הילדים של חנוכה במחיר מלא. מלבד לוועדי העובדים, שאליהם צריך להשתייך כדי ליהנות מהנחות גדולות, לא מעט מועדוני צרכנות וגופים מסחריים אחרים מציעים שלל הטבות והנחות

למחזיקי כאל ודיינרס: כרטיס ב־59 שקל בלבד למגוון הופעות והצגות ילדים בחנוכה: מותק של פסטיבל, מלך הג'ונגל ולוחמי היערות, פינוקיו, קרקס קולומביה, מיינקרפט אולסטארס, הרפתקה בג'ונגל, מיומנה לילדים, הבלט הישראלי, קרקס פלורנטין, מוזיאון האשליות, סמי הכבאי, המכבים - הקרב האחרון ורפונזל. אורן דיבון, מנהל השיווק בכאל: "לאחר שנה שבה משפחות צרכו תרבות מרחוק, הביקוש להצגות ולמופעי החנוכה גבוה ביותר השנה, והציבור צמא לחוויה משפחתית, תרבותית ואיכותית מחוץ לבית. לאור זאת, השנה, בשיתוף חברות ההפקה, איגדה כאל מגוון הטבות והנחות משמעותיות לימי החנוכה, והיא מציעה ללקוחותיה אפשרויות בילוי משפחתיות משתלמות ושלל חוויות שיאירו את החג". מידע נוסף יתעדכן בהמשך בחנות החוויות של כאל ודיינרס בכתובת: www.cal-store.co.il


למחזיקי אמריקן אקספרס: מחירים מיוחדים ללקוחות אמריקן אקספרס תמורת הטבות בונוס ובתוספת נקודות.
כרטיסים במחיר מוזל בתמורה להטבת בונוס: מותק של פסטיבל - 59 שקל; מלך הג'ונגל ולוחמי היערות - 49 שקל; פורטנייט - 65 שקל.
כרטיסים במחיר מוזל בתוספת נקודות: היפיפייה הנרדמת של הבלט הישראלי - החל מ־45 שקל; ספר הג'ונגל - 45 שקל; קופיקו - 69 שקל; סמי הכבאי - 59 שקל; מיומנה - 49 שקל; המכבים - 55 שקל; פינוקיו - 45 שקל; קרקס קולומביה - 55 שקל; ורפונזל - 49 שקל.
בנק מזרחי־טפחות מעניק ללקוחותיו מחירים מיוחדים למופעים/ פיטר פן - 49 שקל; המכבים - 59 שקל; פינוקיו, ספר הג'ונגל ורפונזל - 39 שקל; לאסי - 25 שקל. קוד ההטבה מעניק זוג כרטיסים במחיר מוזל.

מועדון הייטקזון: מועדון הצרכנות של עובדי חברות ההייטק מסבסד גם השנה את מחירי הכניסה לשורה ארוכה של מופעי חנוכה. ספי פלס, משנה למנכ"ל: "כפי שאפשר להתרשם, במועדון הייטקזון מביאים גם השנה הנחות משמעותיות למופעים המרכזיים. כמי שחרת על דגלו את המוטו 'לחיות טוב, לשלם פחות', המועדון מביא תמיד את האטרקציות, המופעים וההטבות הבוקשים ביותר בהנחות משמעותיות. ניסיון העבר מלמד כי משפחות ההייטקיסטים הולכות ליותר ממופע אחד, מה שיוצר הכבדה על הכיס, שכן החוויה אינה מסתכמת רק בעלות ההצגה: יש גם אוכל ומרצ'נדייז שמייקרים את העלות הכוללת. אי לכך, סבסוד קטגוריית המופעים רלוונטית מתמיד". 59 שקל: סמי הכבאי, קופיקו, פורטנייט, מותק של פסטיבל, פסטיגל, המכבים, 49 שקל: רפונזל, מיומנה לילדים, הבלט הישראלי, פינוקיו, קרקס בראבו

מועדון הצרכנות ״שלך״: כרטיסים לפסטיגל - 59 שקל (מוגבל לארבעה כרטיסים), סמי הכבאי - 65 שקל, המכבים - הקרב האחרון: 65 שקל, ספר הג׳ונגל - אבן האש: 49 שקל, מותק של משפחה - 59 שקל, הרפתקה בג׳ונגל - 65 שקל.

מותק של משפחה  (צילום: יחצ)
מותק של משפחה (צילום: יחצ)


שופרסל תעניק גם השנה חסות לפסטיגל ותוזיל את מחירי הכרטיסים ללקוחותיה. חברי מועדון לקוחות שופרסל הקונים בסניפי שופרסל, Be או שופרסל אונליין ב־50 שקל ומעלה ממגוון מוצרי המותג הפרטי שופרסל ו־Be יקבלו שובר הטבה המאפשר רכישה של עד שמונה כרטיסים למופע במחיר 72 שקל לכרטיס, במקום 172 שקל. רכישת הכרטיסים תיעשה באתר משרד הכרטיסים של הפסטיגל ובאמצעות קוד ההטבה האישי שיקבלו כדי לממש את ההנחה. תוקף המבצע: עד 10.1.22 או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם.