השחקן והקומיקאי בוב סאגט, מי שגילם את האבא בסדרה "צער גידול בנות", הלך לפני חודש לעולמו בגיל 65, וכעת משפחתו מגישה תביעה לבית המשפט על מנת למנוע מפרטים מסויימים הנוגעים למותו להתפרסם בעקבות נתיחת גופתו.

מותו של סאגט בחודש שעבר נבע ממכה מקרית בראשו, כך מסרה משפחתו בהצהרה היום בשבוע שעבר. "הרשויות קבעו שבוב עבר מטראומה בראש", נכתב בהודעה הרשמית. "הם הגיעו למסקנה שהוא בטעות היכה בחלק האחורי של ראשו במשהו, לא חשב על זה והלך לישון. לא היו מעורבים סמים או אלכוהול".

אלמנתו של השחקן, קלי ריזו ושלושת בנותיה הגישו תביעה כנגד משרד השריף של ה"אורנג' קאונטי" ומשרד המזכיר הרפואי, בדרישה כי הפרטים מתוך נתיחת הגופה לא יפורסמו, בגלל אופיים הגרפי ובאופן בו הם עלולים להציג את סאגט.

"בתהליך חקירת המוות אלו אספו משרד השריף והמזכיר הרפואי חומרים הכוללות תצלומים, הקלטות וידאו, הקלטות אודיו, ומידע על נתיחת הגופה המוגן על פי חוק", נכתב בתביעה. "חלק מהרישומים הללו מתארים באופן גרפי את מר סאג'ט, דמותו או תכונותיו".

לדברי משפחתו והרשויות, הוא נמצא מת בחדר בבית מלון באורלנדו, פלורידה, לאחר הופעה. כבר אז המשטרה שהגיעה למקום אישרה כי לא מצאה ראיות לשימוש בסמים או לפלילים. משפחתו, כאמור, אישרה את דבר מותו ומסרה: "הוא היה הכל בשבילנו ואנחנו רוצים שתדעו כמה הוא אהב את המעריצים שלו, להופיע מול קהל ולחבר בין אנשים מכל חלקי החברה בעזרת צחוק".