שבה הביתה: אחרי עזיבה צורמת, וסכסוך מתמשך, מיה דגן בדרך חזרה לשורות שחקנית תיאטרון "בית ליסין" ע"ש ברוך איבצ'ר. דגן תשחק בקומדיה "שיפוצים", מאת ארז דריגס, עם שלומי טפיארו, אודי גוטשלק ואביעד בנטוב (אודי ואביעד).

דגן וטפיארו מגלמים בני זוג שמכירים בימי הקורונה, מבלים ביחד את הסגר ומחליטים לעבור לגור בדירה משותפת. עם הכניסה לדירה, הם מגלים שהיא זקוקה לכמה תיקונים ומזמינים קבלן שיפוצים, ומשם העניינים הולכים ומסתבכים. מה שמתחיל בהחלפת נורה, נגמר בבית מתפרק ומערכת יחסים בסכנת קריסה. מסתבר שלשפץ את הדירה זה סיוט, אבל זה הרבה יותר קל מאשר לשפץ את בן הזוג שלך. ההצגה תעלה בתיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר ב-28/5.

לפני כחודש נודע כי דגן עוזבת את תיאטרון "הקאמרי" שם הייתה אמורה להשתתף במחזמר הקומי המדובר "חוה ואני", המבוסס על סיפורן של חוה יערי ואביבה גרנות, שרצחו בשנות ה-80 את התיירת מלה מלבסקי. את המחזמר כתב ימי ויסלר מלהקת הבילויים, מביימת נועה רבן, כאשר דגן ועירית קפלן, היו אמורות לגלם בו את שתי הרוצחות, אך כעת יאלצו בתיאטרון לחפש לתפקיד שחקנית חדשה. 

כזכור, דגן עוררה סערה גדולה לפני חמש שנים כשעזבה את תיאטרון "בית ליסין" ועברה לתיאטרון "הקאמרי", בעקבות שאיפתה לשחק בהצגה "מצחיקנות". באותם ימים מנהלת התיאטרון ציפי פינס התבטאה נגדה בחריפות וטענה כי הפרה חוזה בכל שלא השתתפה בהצגה "אילוף הסוררת" שהייתה מיועדת עבורה. 

מתיאטרון הקאמרי נמסר אז: "חמש שנים אחרי שהצטרפה לשורות הקאמרי, אנו נפרדים ממיה דגן, מודים על פעילותה בתיאטרון ומאחלים הצלחה בהמשך".