טיקטוק ישראל ונועה קירל הודיעו היום (ראשון) על שיתוף פעולה רשמי סביב ההופעה הגדולה ביותר של קירל אי פעם, שתיערך בפארק הירקון ב-24 לאוגוסט. במסגרת שיתוף הפעולה יוצרים נבחרים בטיקטוק יפוזרו בקהל ויצלמו את המופע מזוויות שונות ונקודות מבט שונות. חומרי הגלם של היוצרים, ייאספו וייערכו לסדרת מיני דוקו של המופע שתעלה בבלעדיות לחשבון הטיקטוק הרשמי של קירל. מבחינת טיקטוק מדובר בביסוס מעמדה כפלטפורמה לתכנים איכותיים וארוכים יותר. 

לא מבינים את השפה? טיקטוק עם פיתוח שיפתור לכם את הבעיה
גברה על עדן בן זקן: נועה קירל נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון
נועה קירל: "עוברת ימים מטורפים, משהו לא פשוט להתמודד איתו"

עוד במסגרת שיתוף הפעולה הרשמי, טיקטוק תקיים תחרות בה משתמשים יתבקשו להעלות סרטון של עד דקה עם אחד מהסאונדים של קירל מהעמוד שלה ולתייג #noakirellive. קירל והצוות שלה יבחרו את הסרטונים הזוכים שיזכו את היוצרים שלהם בכרטיסים ברמות שונות למופע, כולל האפשרות לזכות בכרטיס זהב ופגישה עם נועה מאחורי הקלעים בחזרות למופע.

בנוסף לייב של 30 דקות מהמופע של קירל בפארק הירקון ישודר באופן בלעדי בחשבון הטיקטוק של נועה. 

אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל: "מדובר בפעם הראשונה שטיקטוק משקיעה ככה באמנית ישראלית ולמעשה מפיקה סדרת דוקו בפורמט ורטיקלי. אין גבול ליצירתיות בטיקטוק ואין שמחים מאיתנו על פרטנרית מצוינת כמו נועה שמאפשרת לשיתוף הפעולה לעוף גבוה. לא יכולים לחכות שהמופע יגיע, נתראה שם".