איתי שגב הוא קומיקאי וסטנדאפיסט שנכנס לחיינו כשהשתתף בתוכנית הקומית האייקונית "הקומדי סטור". משם, התגלגל לעולם הילדים, הנחה ב"ערוץ הילדים", ואף השתתף במחזמר "הקוסם". אז מה הוביל אותו להשתתף בהצגה "ויתרתי", המגוללת את סיפורה של אישה שנכנעה להתקפי אכילה ומרכז החיים שלה הוא עבודתה בכתיבת צ'אטים אירוטים באתר פורנו? בדיוק את זה ניסתה איריס קול ב-103FM לברר כששוחחה עם שגב לפני עלייתה של ההצגה במסגרת פסטיבל "כלים שלובים" בצוותא.

את הראיון התחילו השניים באווירה פילוסופית, וטענו כי "ויתרתי" זו מילה חזקה. "לפעמים זה טוב", הודה שגב, "לפעמים טוב לוותר על מנת לקבל יותר. בהצגה, ה'ויתרתי' זה לוותר על עצמך כי אתה לא מאמין בעצמך ומכסה את עצמך במין מעטפת כזו של כל מיני תחפושות ודברים", סיפר השחקן.

כשנשאל על מה ההצגה סיפר שישנו צ'אט ארוטי בינו לבין מישהי, "אבל זה לא האישיו מבחינתי. הרבה פעמים הציעו לי תפקידים שיש בהם משהו מיני והרגשתי שזה גימיק. פה כשקראתי את זה וראיתי שיש שם טקסטים מיניים, אבל זה כל כך ההפך מבוטות, יש שם משהו נוגה ועצוב. המהות של זה הוא שאני 'פיטר פן', שזה הכינוי שלי בצ'אט, ואני מנהל שיחות ארוטיות ופנטזיות כי רק ככה אני יכול". בהמשך סיפר על החששות שלו, והודה: "תמיד פחדתי שיגידו 'שגב, ערוץ הילדים דבר יפה'".

שגב חולק את הבמה עם לילך בירט, אחינועם גלבפיש, ויניב וינוגרדסקי ולא שכח להחמיא להם. "מה שמעניין פה זה ששנינו חיים בפנטזיה. הדמות היא בחורה ששוקלת 170 קילו, ואני חסר ביטחון. יש פה הרבה מהאיתי שגב ומהאיתי", הסביר, "אריסטו אמר שאומנות זה להכניס את עצמך לסיטואציה, אבל היום זה הפוך. המציאות הופכת לפנטזיה. אתה חזק כמו סופרמן, ולא להפך", אמר. האם אנחנו יותר אנחנו בפנטזיה? לדבריו, זה לא תמיד מה שאנחנו רוצים להיות, "הרבה פעמים זה 'אנחנו' רק בצורה מוקצנת יותר. בצ'אט בין פיטר פן לבינה אני כותב כפיטר פן, אני בורח לפנטזיה והופך אותה למציאות", הודה.

עריכה: עדן בן ארי, 103FM