השחקן משה איבגי יופיע לראשונה מאז שהשתחרר מהכלא, במופע "THE WHITE RABBIT BAND – CLASSIC ROCK SHOW", בתאטרון "תמנע" בתל אביב.

כזכור, איבגי שוחרר מהכלא בחודש מרץ האחרון לאחר חמישה חודשים וחצי מהרגע שהחל לרצות את עונש המאסר שהושת עליו, בעקבות הרשעה בעבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית. זאת, לאחר שנגזרו עליו 11 חודשי מאסר וועדת השחרורים שליד שב"ס קיבלה את בקשתו לשחרור מוקדם.

סולנית הלהקה מאיה רקח, כתבה בחשבון הפייסבוק שלה בתגובה לדברים: "אני הזמנתי את משה איבגי. לא הנגנים אחראים להשתתפותו אלא אני בלבד. לא אפרט את השיקולים כי אני לא חייבת הסברים, אבל זה לא רלוונטי שאתם מפנים ביקורות וטענות למי מהנגנים בהרכב. יותר רלוונטי שתפנו אלי".

"לענין הביקורות - אני מכבדת את כל מגוון התחושות הקשורות באירוח של איבגי. יחד עם זאת ובעקבות מקרה שקרה היום בצהריים, אני רוצה להבהיר למאיימים למיניהם שלא אסבול חציית גבולות כגון איומים בפגיעה בתקינות ההופעה או בקהל המקום או במי ממשתתפי ההופעה", הוסיפה.

עוד כתבה: "כל הסתה, איום, השמצה ושכאלה כלפי מי מההרכב יגרור תלונה מיידית מקוונת למשטרת ישראל. דברי דיבה ולשון הרע כלפי מי ממשתתפי ההופעה תגרור הגשת תביעה בבימ״ש. אני יכולה לקבל דעות וביקורות אבל חד משמעית - לא אקבל איומים על ההופעה ועל המשתתפים בה. מי שחש לא נח- יש לו את האפשרות לא להגיע להופעה". 

תגובת תיאטרון תמונע תפורסם כשתתקבל.