בפעם השנייה תוך חודשים ספורים, הראפר הבינלאומי טייגה שם להופעה נוספת כאן בארץ, הפעם בהאנגר 11 בנמל תל אביב. יחסית לאומן בינלאומי, זו כבר הפעם השנייה בה הזמר מחליט, שלא כמו אורחים מחו"ל אחרים שביקרו כאן בשנים האחרונות, להופיע במסיבה עם אנרגיה גבוהה, קהל צעיר והרבה מוסיקה שחורה.

טייגה בהאנגר 11 (צילום: פרטי)

אחרי סט מוסיקה של כל להיטי המיינסטרים של הז'אנר,עליה היו אחראים הדייג׳ים עדידור ומיליה רוז, עלה להמשך מופע חימום הראפר הצעיר אופק אדנק עם כמה מלהיטיו, ביניהם ״נמאס מבולשיט״ ו״בי פאנק״.

לאחריו עלה הראפר הישראלי המצליח פלד עם השירים ״מה ששמעת״, ״הכל עליי״ ו״סבבה חמש״, והוא ללא ספק הרים את הקהל והיה אחראי על מופע החימום הטוב ביותר של הערב הזה.. אחרי המשך מסיבת ראפ עלה ג׳ימבו גיי עם ״תזכרי איפה היית״, ״תביאו חטיפים״ וכמובן ״עשיתי״ המפורסם.

פלד - מופע החימום של הראפר טייגה (צילום: פרטי)
פלד - מופע החימום של הראפר טייגה (צילום: פרטי)

ואז, רק בשעה 00:30, כשהקהל כבר כמעט התייאש לקראת בואו של האמן שלכבודו התכנס, סוף כל סוף הוא עלה בפול גז. עם רקדניות מרשימות, זיקוקים וכריזמה אדירה, טייגה נכנס לבמה והיפנט את כל הצופים שמיד שלפו טלפונים לכבודו של הראפר המוכשר.

טייגה הפציץ עם כל הלהיטים האהובים "Ayo", "Loco Contingo", "ו-Taste", ובניגוד לאקס אחר של הקרדשיאן, הוא לא שכח להזכיר אין ספור פעמים כמה הוא אוהב את ישראל. ועל אף שהוא בהחלט נתן עבודה על הבמה, משך ההופעה היה קצר מידי. בשוטו בו כל מופע פתיחה קיבל חצי שעה מבאס שהאירוע המרכזי זכה ל-40 דקות בלבד.

טייגה בהאנגר 11 (צילום: פרטי)
טייגה בהאנגר 11 (צילום: פרטי)