מלכת הילדים החדשה: הזמרת הצעירה עדי ביטי נכנסת לנעליה של כוכבת הילדים של הניינטיז, מיכל ינאי, במחזמר "הכל אגדה" מאת אורי פסטר. במופע אגדות האחים גרים מתעוררות לחיים עם חמש קלאסיקות במחזמר אחד: סינדרלה, שלגיה, היפהפייה הנרדמת, זהבה ושלושת הדובים והנסיכה על העדשה.

לצידה של ביטי ייקחו חלק בקאסט רועי ניב, עמית זיתון, טירל יגוני, רקדניות ואקרובטים. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרה הזמרת על הזכות למלא את תפקידה של כוכבת הילדים האלמותית, על הסרט "בחורי טובים" בו היא מגלמת חרדית ועל מלחמות האגו בעולם המוזיקה.

שמענו שאת מככבת במחזמר 'הכל אגדה' של אורי פסטר, נכון?
"נכון. הוא מהמם ומוכשר, וגם בא אלינו לחזרות ודיבר איתנו. המחזמר עלה לפני כמה שנים טובות. מיכל ינאי שיחקה את התפקיד הזה. זה כבוד גדול להיכנס לנעליים של מיכל ינאי. זה עוד לא היה בתקופתי, אבל אני רואה תגובות של אנשים שראו את זה בתור ילדים, של ההורים כבר, ששומעים שזה עולה שוב - אז ממש יש תגובות מדהימות. יש גם הרבה חבר'ה מבוגרים יותר שמתארגנים לבוא לבד, גם בלי ילדים וכאלה, ולראות את המחזמר וזה ממש משמח וכיפי".

אז בואי ספרי לנו קצת, במה מדובר?
"המחזה מספר בעצם על מאמי, שהיא בחורה צעירה, שסיפור החיים שלה עובר בין כמה סיפורים של האחים גרים. אז יש לנו את סינדרלה, ושלגייה, הנסיכה על העדשה, היפיפייה הנרדמת וזהבה ושלושת הדובים. המחזה שונה מהגרסה המקורית ונעשו שינויים, אבל אפשר לזהות שזה הכל אגדה. אנחנו, בתור שחקנים, מרגישים שהבאנו טאצ' יותר עדכני. אני מרגישה את זה עם הדמות שלי מאמי - בהתחלה היא יותר פאסיבית, אבל לאט לאט היא לומדת את הקול שלה ואת הכוח שלה. זה משהו שהיה לי חשוב בחזרות לשים עליו דגש".

ומה בדבר הסרט "בחורים טובים", שם שיחקת חרדית. איך זה היה?
"הסרט מוקרן עדיין בקולנוע, והאמת שצילמנו אותו לפני המון זמן, מרגש שהוא עולה. אני בעצם משחקת את הדמות של רותי ברגמן, שהיא אחת הבחורות בסרט שמחפשים לה שידוך, והיא נחשבת לבחורה טובה מבית טוב. בסרט הזה מתעסקים הרבה בנושא הזה של אשכנזים ומזרחים. רציתי לתת לכם ספויילר, אבל עצרתי. בואי נגיד את זה ככה, בלי להרוס יותר מדי - הסרט באמת מקסים והוא נוגע בסוגיה הזו ומתייחס לשאלה מה בעצם עושים בשביל האהבה. היה לי ממש מאתגר להיכנס לתפקיד - חקרתי על העולם החרדי ועל הגירושים בשביל להבין על מה אני מדברת בכל סצנה. זה היה באמת מעניין".

לסיום, מה דעתך על מה שקורה עכשיו בעולם המוזיקה וכל ענייני האגו בין כוכבות כאלה לאחרות.
"יש אגו בכל תחום בחיים - גם בספורט, גם במוזיקה, גם בריקוד. אגו לצערי קיים בכל תחום. אני חושבת באופן אישי שבאמת יש מקום לכולם. כמו שבחו"ל אין רק זמרת אחת שמצליחה - יש לך את ריאנה, ואת אריאנה גרנדה, ואת טיילור סוויפט, אז ככה זה צריך להיות גם כאן. יש מקום לכולם. לכן, אני חושבת שהמגמה הזו צריכה להיפתח ולהיות גמישה יותר, וזה משהו שיעשה רק טוב בעיניי למוזיקה הישראלית".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM