״יש לי חברה שנקראת ״טומי האוס״, יש לי 15 עובדים שמפוזרים ברחבי העולם. אני הראשון שהביא את התחום הזה לארץ, עם הביצוע של ׳יוניקורן׳ של נועה קירל באירוויזיון. לאחר מכן יצרתי וידיאו ארט מטורף על המסך בשתי ההופעות של נועה בפארק הירקון ומשם הצלחתי להתברג. היום אני עובד עם החברות הכי ענקיות״.
״הייתי לוחם בדובדבן בצבא, וכשהשתחררתי הקמתי חברת סטארט אפ עבדנו במשך שנתיים, גייסנו קרוב ל-250 אלף דולר. ואז הגיעה הקורונה ועצרה אותנו. בנקודה זו עשיתי שינוי והחלטתי להקים סוכנות לשירותי דיגיטל ותלת מימד. ואז פיתחתי את הנישה הספציפית הזו, מציאות משולבת. למעשה מצלמים את המציאות ובתוכה משולבת אנימציה. אנחנו יוצרים את דיסני ברחוב האמיתי״.
״ראיתי שאף אחד לא עשה את זה קודם. ואז יצרתי ללואי ויטון סרטון שהתפוצץ בפריז, ולא היה משרד פרסום אחד בצרפת שלא הכיר אותי ולא פנה אליי. גם האולימפיאדה פנו אליי ליצור להם קמפיין גדול, אבל זה נפל. יכול לשער שזה נובע מענייני פוליטיקה״.