מעיין מתגברת: השחקנית שבטוחה שיש קשר בין מזרחיותה לבחירתה במקצוע

מעיין תורג'מן, בולטת לטובה בהצגה "סליחות", אבל לא מתכוונת לגלם בעתיד רק דמויות מהמוצא שלה: "יש בתיאטרון נטייה לתת תפקידים קלאסיים לאשכנזים, ובמקרה הטוב לתת למזרחי את תפקיד המשרת. תתעוררו"

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מעיין תורג'מן בהצגה "סליחות"
מעיין תורג'מן בהצגה "סליחות" | צילום: יח"צ

כל שחקנית בקאסט של ההצגה "סליחות" מאת חנה אזולאי הספרי גונבת את ההצגה בדרכה: אוולין הגואל, אורלי טובלי ויעל איתן. אבל אם יש דמות שמצליחה לגרום לצופה למעורבות עמוקה בגורלה היא דמותה של פאני, שאותה משחקת מעיין תורג'מן, הצלע הרביעית ברביעיית המופלאות.

תורג'מן, שגדלה באחת משכונות בפאתי זכרון יעקב, היא בוגרת הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין, כשבמהלך לימודיה לוהקה לתפקיד הראשי ב"הרחק מהיעדרו", סרטה של קרן ידעיה. בתום לימודיה שיחקה בתיאטרון באר שבע בהצגות "איזה יופי", "פרח השכונות" ו"מומו"; ועכשיו ב"סליחות", שם היא מגלמת כאמור את פאני, אשת עסקים בת 37 שחיה במרכז, שאליו עשתה דרך ארוכה, רצופת חתחתים, מהבית בפריפריה - די דומה לדרך שעשתה תורג'מן.

תגיות:
תיאטרון
/
מעיין תורג'מן
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף