האם מגישת הבוקר של "רשת 13" תעבור בקרוב לפריים טיים? בערוץ 13 בוחנים את האפשרות שמנחת תוכנית הבוקר "העולם הבוקר", העיתונאית הוותיקה גאולה אבן סער, תגיש גם תוכנית פוליטית בשעות השיא, לאחר שחזרתו של ניסים משעל לטלוויזיה ירדה מהפרק.

"מהמרים שלא אצליח לקום": גאולה אבן סער בהודעה שכולנו חיכינו לה
עכשיו זה סגור: כל הפרטים על תוכנית הבוקר של גאולה אבן והפאנליסטים המפתיעים

על פי המידע שהגיע ל"מעריב אונליין", אם אכן ייצא המהלך לפועל, אבן תגיש את התוכנית הפוליטית של שעות הפריים טיים, במקביל להמשך הגשת רצועת הבוקר של ערוץ 13.

כזכור, בתחילת השנה הושקה תוכנית הבוקר החדשה בהובלתה של אבן ב"רשת 13". "העולם הבוקר" בגרסתה החדשה עוסקת בנושאים שנמצאים בראש סדר היום החדשותי והציבורי. בחלקה הראשון עוסקת התוכנית בנושאים שנמצאים בראש סדר היום החדשותי והציבורי ובחלקה השני בנושאי אקטואליה ''רכה'', תרבות, בידור ועוד. בכל חלק של התוכנית משתתף פאנל של אורחים מתחומים שונים.

במקביל, לפני חודש נודע כי התכנית "משעל חם" של ניסים משעל לא תחזור למסך, זאת למרות הפרסומים ברשת 13 כי תוכנית האקטואליה המיתולוגית תשוב לשידור בקרוב. התכנית הייתה אמורה לכלול פאנל פוליטי, ראיונות עם אנשי השעה וסקרים.

מרשת 13 נמסר: "ניסים משעל הודיע לנו כי לא יוכל לעלות עם התוכנית בגלל בעיה רפואית שהתעוררה. לעליית התוכנית לא נקבע מועד חדש. רשת מאחלת לניסים רפואה שלמה ואריכות ימים".