אמש נערכה החזרה הראשונה של נועה קירל על במת האירוויזיון, שהסתיימה במה שמגדירים בצוות שלה כ"הצלחה פנומנלית" לקול תשואות יושבי האולם. התלהבות מיוחדת נרשמה בקטע הריקוד של נועה, ואפילו מפיקי התחרות, למודי הניסיון, טענו כי מדובר בהופעה יוצאת דופן. אך כיצד זה השפיע על טבלאות ההימורים?

בסוף החזרה, צוות המשלחת הישראלית הריע לנועה, שירדה מהבמה בהתרגשות. הנאמבר הישראלי נפתח עם אביזר מיוחד, שנראה כמו מנהרת אורות המייצרת אשליה אופטית. החזרה לקראת המופע למעשה מהווה את חשיפת הגרסה האחרונה לנאמבר - שעל פיו ייקבע המקום אליו תגיע כל מדינה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הבוקר (שלישי) נראה כי חשיפת הנאמבר לקראת המופע הגדול למעשה לא השפיע כלל על דירוגה של קירל בטבלאות ההימורים - וכרגע היא ממשיכה להחזיק במקום השביעי, עם שלושה אחוזים לניצחון.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

ואולם, נראה כי חובבי האירוויזיון אהבו את הביצוע וברשת פורסמו שלל סרטונים ותגובות אוהדות. "נועה הולכת להיות פנומנלית. בהופעה הזו יש שירה, ויז'ואל ו... וואו, קטע הריקוד! היא המנצחת שלי באירוויזיון", כתב אחת הגולשים ואחרת הוסיפה: "מושלם, היא פנומנלית היא המנצחת, בראבו ישראל. מזל טוב מקפריסין". גולשת נוספת סיכמה: "זה חומר לחמישיית הגמר - כל הכבוד ישראל. ברכות מגרמניה".