מגישת הטלוויזיה גלית גוטמן פרסמה היום (שישי) סטורי בחשבון האינסטגרם שלה ובו התנצלה על דבריה בשידור חי שעוררו סערה נגד החרדים: "אני מבקשת להתנצל מעומק הלב אם פגעתי במגזר שלם".

"החרדים מוצצים לנו את הדם": גלית גוטמן עוררה סערה בשידור

עוד כתבה: "אני אוהבת את מדינת ישראל, ומתוך דאגה לעתידה יש לי ביקורת חריפה כלפי נציגי המגזר החרדי בכנסת. הדברים נאמרו בתוך דיון על תקציב הממשלה וקרן הארנונה. אבל אין לי שום כוונה לפגוע בכלל המגזר. אני מתנצלת בפני כל מי שנפגע מהדברים".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

כזכור, המגישה עוררה הבוקר סערה בשידור תוכנית הבוקר בקשת 12, כשהתייחסה להפגנת המחאה בבני ברק השבוע ואמרה כי "החרדים מוצצים לנו את הדם".

"כמה נטל יכולים לשים על שליש מהמדינה הזו בשביל להחזיק בסוף את כל החרדים האלה שמוצצים לנו את הדם", אמרה גוטמן במהלך השידור.

הדברים גררו תגובות תקיפות מכל קצוות הקשת הפוליטית. יו"ר מפלגת ש"ס, אריה דרעי, מסר: "למי קראתם מוצצי דם? בושו לכם. האברכים הצדיקים לומדי התורה הם שבט לוי המובחר של עם ישראל, הם הסיירת הרוחנית, אשר ביחד עם כל זרועות הבטחון מגינים על עם ישראל, ממשיכים את השושלת היהודית ושומרים על התורה שבלעדיה אין לנו זכות קיום בארצנו. אנחנו גאים בהם ובזים למסיתים הקטנים".