קובי מימון, דידי הררי, עדי חבשוש ואורלי לוי אבקסיס נכנסו לרחבת הריקודים. נשמע כמו התחלה של בדיחה? קוראים לזה "רוקדים עם כוכבים 2023" - וזה הולך להיות מצוין.

הריאליטי היחיד (כמעט) שלא גורם לנו להתבייש שעליו בזבזנו זמן במקום לישון חזר אל מסך הטלוויזיה עם פרק בכורה שהצליח לגרום לנו לשכוח מעט מהחיים מחוץ לכותלי הבית, והעלה לנו חיוך על הפרצוף ורצון עז ללמוד ריקודים סלוניים.

למה משתתפי "רוקדים עם כוכבים" מפחדים מדוד דביר? לתשובה הזאת לא ציפינו

לפני שהתוכנית "רוקדים עם כוכבים" הזכירה לנו בשנה שעברה שהיא עודנה בחיים (אם בקושי), הפעם האחרונה שהגרסה הישראלית לריאליטי הגיעה למסך הטלוויזיה הייתה אי שם ב-2012. כעת, מספר סלבס שמחפשים פרסום נוסף, אך עוד מחזיקים בטיפת כבוד עצמי ולא מוכנים למכור אותו לתוכניות ריאליטי מטופשות, התקבצו לקבוצה מלוכדת כדי לרקוד עד אור הבוקר, או עד גמר התוכנית.

פרומו רוקדים עם כוכבים, באדיבות קשת

סביב העולם התוכנית הוכיחה את עצמה כמוצלחת ומחזיקה בעשרות עונות. האם 2023 תהיה השנה בה נבין, גם פה בישראל, שאנו צריכים תוכנית ריאליטי קלילה, נחמדה, בלי (הרבה) צעקות, כשהדרמה הגדולה בה היא מה דוד דביר לא אהב ואיזה סלב ישבור הפעם את הקרסול?

קטעי הפספורט של המתחרים היו אותנטיים ומצחיקים כצפוי, בתוספת מעט סילופים, כדי שיראה טוב בטלוויזיה. בקאסט הנכבד ניתן למצוא שדרן הרדיו דידי הררי, הזמרות נרקיס, אלה לי ונסרין קדרי, השחקניות קים אור אזולאי, גיה באר גורביץ' ועדי חבשוש, השחקנים עופר שכטר, ליבי רן ודורון בן דוד, אשת העסקים יסמין לוקץ', הדוגמנים ניבר מדר וברק שמיר, העיתונאי שי גל, פיינליסט "הנינג'ה" יוגב מלכה, המנחה דנה גרוצקי, הסטנדאפיסט קובי מיימון והפליטה מהכנסת - אורלי לוי אבקסיס.

לי בירן, רוקדים עם כוכבים (צילום: צילום מסך קשת 12)
לי בירן, רוקדים עם כוכבים (צילום: צילום מסך קשת 12)

ועכשיו לתכלס, מה היה לנו בפרק? ריקודים מרהיבים - וכאלו שפחות, תלבושות שגרמו לנו לתהות "איך לעזאזל רוקדים בזה?" ושחקנית אחת שנפלה על הראש, פשוטו כמשמעו. מה שנקרא - ככה עושים פרק בכורה טוב.

לי בירן הראה יכולות מרשימות בריקוד שהחזיר אותנו לאייטיז, אורלי לוי אבקסיס הראתה שהיא לא רק יודעת לעמוד על שלה, אלא גם לרקוד - סוג של, וקים אור אזולאי הציגה יכולות מרשימות בחיבור מחדש של פניה עם הרצפה - אבל התאוששה מהנפילה כמו גדולה וטיפסה אל ראש טבלת הציונים. 

אם צפייה בתוכניות ריאליטי אחרות גורמת לנו מעט להתבייש בעצמנו לאור הבחירה לבזבז על זה את הזמן ולהרגיש שנשרפים לנו תאי המוח, אז "רוקדים עם כוכבים" היא לגמרי ההפך. ריאליטי שלא דורש מאיתנו התחייבות להתעדכן על כל פרט ופרט בפרק, שלא צריך לעקוב אחר כל תוכנית ולא באמת משנה מי הודח, כי רונה לי שמעון תמיד נשארת איתנו בשולחן השופטים. 

ומה הלאה? את זה נדע בימי רביעי ושבת הקרובים, ואותנו תמצאו בורחים מהמציאות מול מסך הטלוויזיה.

הנפילה של קים אור אזולאי ברוקדים עם כוכבים (צילום: צילום מסך קשת 12)
הנפילה של קים אור אזולאי ברוקדים עם כוכבים (צילום: צילום מסך קשת 12)