אז כבר יש לנו חתיך תורן של הבית, רוי רייניש, דוגמן במקצועו שהיה מעורב בפיגוע בהילטון טאבה בילדותו,  שכבר זכה מיד עם כניסתו לבית להיכנס לאח הגדול לגלם במסגרת משימה, זוגיות פיקטיבית, שאולי תהפוך בהמשך לאמיתית, עם היפה בנשות הבית ניקול אורי בוטביניק. אני בטוחה שצפיתים בדיירת היפה הזאת ותהיתם את מי לעזאזל היא מזכירה לכם, אז אעזור לכם, קאמיל, מ"אמילי בפריז", חברתה הבלונדינית של אמילי, שתי טיפות מים.

"הנשיקה הראשונה שלי": התגלית המפתיעה על דייר האח הגדול
הרשימה המלאה: אלה הדיירים החדשים של "האח הגדול"

ואל זוג היפה והראשון של הבית הכניסו גם את הדייר שניר בורגיל, שנראה כועס וזועם כבר בתעודת הזהות שלו, בעיקר על אחותו ספיר שמצליחה להוציא אותו מדעתו , עימה הוא נמצא בנתק כבר זמן רב. אלא שלא רק רומנים יהיו לנו העונה, גם סיפורים משפחתיים מורכבים ,כי בימים הקרובים צפויה ספיר להיכנס גם היא לבית, והרי לכם סדרה טורקית , מהמשובחות ביותר.

אדם מהקהל מתפרץ לבית האח הגדול, באדיבות רשת

צעירים וצעירות, רווקים ורווקות נכנסו בזה אחר זה, יפים יותר, יפים פחות, חכמים יותר חכמים פחות, רגועים, עצבניים, עם סיפורים מרגשים וקורעי לב, ויש גם לא מעט סיפורים הזויים, כאלה שגרמו לי לפעור זוג עיניים מול המסך. מישהו שמע פעם על נשים שלא יודעות שהן בהריון עד רגע הלידה עצמה? זה נקרא הריון קריפטי, כך חשפה הדיירת החדשה לין אלפי בת העשרים, אמא לילדה, שבמיון בית החולים גילתה שהיא בתהליך של לידה, מבלי שידעה בכלל על הריונה. אז תודה לאח הגדול שגם החכים אותי אמש ולימד אותי דברים חדשים, שמעולם לא נתקלתי בהם, תודו שזה לא קריפטי, זה קריפי לגמרי.

ואיך אפשר שלא להתייחס לדייר הראשון שנכנס לבית ולדיירת האחרונה.  יענקי גולדהבר, חרדי לייט, שונה ומיוחד, שבימים סוערים אלה כשהשסע החברתי והקטיוב מורגש בכל פינה, וכשהמתח הדתי משפיע על כל תושבי המדינה, כולל על החרדים עצמם, נכנס לבית דייר דתי, בפעם הראשונה בתולדות האח הגדול. וכל על מנת לגרום לנו לחזור לאהוב את אלה שהפכו בגלל פוליטיקה מלוכלכת ללא אהובים ומתוייגים. אז שאפו על האח הגדול שמנסה לקרב את לבבות אזרחי ישראל, כשבמקביל הוא עומל על משימות שילהיטו ויחממו את דיירי הבית.

סתיו קצין, ברבי, אבל לא במובן הטוב של המילה, נבחרה להכנס אחרונה לבית האח הגדול, והיא עומדת להיות האילנה והדיאנה הבאה של הבית, הזכורות לנו מהעונה הקודמת. נכון, היא שונה, וחריגה, אבל לא מבינה למה האח הגדול בחר להכניס אותה אחרונה לבית.  

אבל לצד כל הצעירים הנוצצים של העונה רק שתיים גרמו לי לחייך, ולרצות לצפות בהן. יכול להיות שלאור גילי המופלג אני מתחברת לאנשים המבוגרים יותר בבית, אבל התפלאתי שגם הילדים שלי שצפו יחד איתי , הגיבו בדיוק כמוני. רק שתי דיירות שעברו את מחצית הראשונה של חייהן נבחרו להיכנס לבית הצעירים והצעירות, הרווקים והרווקות , המשוגעים והמשוגעות,. אתי ייטב מורה בפנסיה ולרה מטודי שאוהבת לקרוא לתלמידות שלה בפילאטיס סתומות, אבל כל אחת מהן בעצמה, ליהוק בוננזה.

שתיהן מצחיקות, מעניינות, בעלות ניסיון, לא שמות ז... כמו שאומרים, ועושות זאת בקלאס אבל עם הרבה עוצמה. חבל שרק שתיים, חבל שאין עוד מבוגר שיוסיף קצת פלפל לחבורת הצעירים, ואולי גם יהיה שידוך ללרה שמחפשת אהבה. איזה כיף היה לצפות פעם אחת לשם שינוי בתולדות האח הגדול ברומן בים שני אנשים מבוגרים שחצו את גיל החמישים, יותר מעניין מכל צעיר או צעיר שמתאהבים בבית.

אז העונה רק החלה, ובקרוב כפי שחשפתי לראשונה, יכנסו דיירים נוספים לבית האח הגדול , לא לפני שיכנסו בשלב הראשון לשלט גדול שקוף שימוקם בראשון לציון. אני סקרנית לבאות ואתם?