העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" חזרה אמש למסך של קשת 12. 18 כוכבים וכוכבות מהגדולים בארץ, ממגוון תחומים, שיתחרו על תואר הרקדן הטוב ביותר. כבר כמעט שלושה חודשים שהם סגורים בסטודיו לריקוד ומתאמנים מבוקר עד לילה, הכל במטרה לנצח. למתחרים יש כל פעם הזדמנות אחת בלבד לתת את הריקוד הכי טוב שלהם - בלי ליפול או לפשל.

הכרעה חד משמעית: מי ניצח בקרב בין "רוקדים עם כוכבים" ו"האח הגדול"?
רוצים לברוח מהמציאות? "רוקדים עם כוכבים" זו התשובה | ביקורת

בפרק הפתיחה התרחשה תקרית כואבת כאשר קים אור אזולאי נפלה במהלך הנאמבר שלה עם הרקדן עידן אטיאס. שופטי התוכנית נדהמו מהתקרית, אך הכוכבת מיהרה, קמה על רגליה והמשיכה בריקוד.

"כמו שאומרים ההצגה חייבת להמשיך. אבל ממש לא במקרה הזה, ללא ספק זה היה יכול להיגמר אחרת... איזה קור רוח..שאפו", כתבה אחת הגולשות ברשת ואחרת הוסיפה: "זה פדיחה שלו, התקפלה לו הרגל , כל הכבוד לה שהמשיכה לרקוד".

"התעקמה לו הרגל. מבאס, אבל בהחלט יכול לקרות. אולי הנעל לא התאימה. זה כבר התפקיד שלו לבדוק את זה. בכל אופן, היה לה מזל מטורף כי זה היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע מבחינתה", הוסיף גולש אחד. אחר סיכם: "וכאן הרייטינג מתחיל לקפוץ, דווקא בנקודות שכולם חושבים שהכל אבוד, כאן צפויה ההפתעה הגדולה".

בין הכוכבים העונה נמצאים: עדי חבשוש, קובי מימון, גיה באר ג'ורביץ, נסרין קדרי, דנה גרוצקי, עופר שכטר, קים אור אזולאי, ניבר מדר, אלה לי להב, ברק שמיר, דידי הררי, יוגב מלכה, לי בירן, דורון בן דוד, יסמין לוקאץ, נרקיס, שי גל ואורלי לוי אבקסיס. הם חשבו שהתחרות קשה אבל הם לא הבינו כמה זה באמת קשה וסיזיפי.