הסדרה החדשה של "הוט" - "4:20" היא דרמת פשע קומית ייחודית, במרכזה דמויות מגוונות מבחינה חברתית וגזעית, ועיר שהיא עולם בפני עצמו, עם סלנג מקומי ותמהיל ייחודי של העדות הרבות שחיות בה. הסדרה מלווה את הזוג הגרוש עוז זהבי ויובל שרף, הורים לילדה עמנואל פפר , שחולה בסוג אפילפסיה נדיר ועמיד לתרופות, ורק שמן הקנאביס שהיא מקבלת במסגרת מחקר קליני מונע ממנה את ההתקפים והפרכוסים המבעיתים שעלולים להותיר אותה עם פגיעה מוחית בלתי הפיכה. רגע לפני קו הסיום המחקר נפסל, וזן הקנאביס שהציל את בתם מוחרם ונשלח להשמדה.

בפרימיירה החגיגית, כוכבת הסדרה, יובל שרף, סיפרה בראשון ל"מעריב אונליין": "הסדרה '4:20' היא כיפית שהולכת להצחיק אותנו ולהיות להיט רציני, בעזרת השם. אני משחקת את ניבי, ניבי היא נדל"ניסטית, היא אמא שלי גאיה - חיים שלנו, וגרושתו של אסי - חיים שלנו 2, ובעצם מה שקורה בסדרה עם ניבי זה שהיא נכנסת למירוץ ישיר להציל את הבת שלה, להציל את הבת שלה שיש לה אפילפסיה. היא בעצם נמצאת במחקר של שמן קנאביס, ופתאום מישהו עוצר את המחקר, ולוקח את השמן וזה לא מתאים".

ראיון עם יובל שרף, צילום: קיץ ברבנר

זה מזכיר לי בקווי עלילה כללים סדרה שעוסקת באדם נורמטיבי שמתחיל לעסוק בסמים, יש לו שני עוזרים לא יוצלחים ועורך דין מפוקפק.
"הלוואי, באמת שהלוואי שיעשו את ההשוואה הזו, זו יצירת מופת".

כבר צפית ב"4:20"?
"קצת, קצת, ממש טיפה טיפה. ממש פילחו לי כמה סצנות".

איך זה עובד? מכניסים אתכם לחדר העריכה, אומרים לך 'בואי רגע תראי'?
"כשיש במאי חמוד כמו יונתן בר אילן, אז הוא מפלח אותך לחדר עריכה. תלוי, ממש תלוי".

איך התחברת לדמות?
"התחברתי אליה מהמקום של האמא. שהיא בעצם לביאה שנלחמת על הבת שלה, ולא רואה בעיניים מהמקום הכי אותנטי ורגשי, ומהעצבים  הכי חשופים שלנו כהורים. אז אני חושבת שברגע שהיה לי את החיבור הזה, כל השאר היה ברור".

בימים אלו עולה שוב נושא הלגליזציה לדיון, בחסות שרן השכל, מה דעתך בעניין הזה?
"אני תומכת במה שיכול לשנות ולהשפיע על חיים של אנשים. אני תומכת בלפתוח את הראש, ולא להסתכל על דברים מצומצם כמו שאנחנו רגילים להסתכל עליהם. והמחקרים והסטטיקסטיקות מדברים בעד עצמם".

שמתי לב שבניגוד לפרמיירות בהן מגישים מתאבנים קטנטנים ויין, הגישו לנו בירה ופיצות. זה נורא מאנץ'.
"התפלאתי שלא הגישו לך ג'ויינטים".

מה מבחינתך המאנץ' המושלם?
"קורנפלקס עם חלב".

תוכלי לשתף בחוויה מחייך שקשורה בקנאביס, מהארץ, מחו"ל?
"האמת שאני לא כל כך מעשנת קנאביס, אז אני לא...".

גם לא בצעירותך? טיול אחרי צבא בהודו?
"לא עשיתי טיול אחרי צבא, הלכתי ללמוד משחק. אבל טיול לפני צבא הייתי באמסטרדם, ואני זוכרת שם עם החברות שלי רגע מאוד מצחיק".