יש משפט די ידוע שאומרים בדרך כלל בהקשרים פוליטיים יותר, בעיקר סביב השפעתו של מרפי על שלל סיטואציות. נהוג להגיד: "לא רצית אותו בכנסת? קיבלת אותו שר", משמע שכדאי שתשים לב טוב למה אתה מייחל. אז התיישבתי לצפות בחתונה ממבט ראשון של אתמול, וראיתי את מאי, בוגרת העונה שעברה המתחזקת זוגיות יציבה עם משה, משתתף התוכנית, כשהיא פותחת את המסע עבור תומר, הידוע בתור האקס שלה. 

חשוב להדגיש: אני לא יודעת מהו טיב היחסים וזה כמובן לא ענייננו, ועדיין – כמה בגרות, כמה אורך רוח נדרש כדי להחליט שגם לבני הזוג לשעבר מגיע טוב, ועוד להודיע קבל עם ועדה שהם יכולים להמשיך ולחלוק את אותו רדיוס שלכם חרף הנסיבות. אז כפי שהבנתם, תומר, הלשעבר, הוא החתן השלישי של העונה השישית. מעט פרטים יבשים למדי: מהנדס, הייטק, דוקטורט, 35, פתח תקווה. 

מאי ומשה (צילום: צילום מסך קשת 12)
מאי ומשה (צילום: צילום מסך קשת 12)

בחירת לבו על פי המומחים הייתה יואנה, בת 35 מרמת גן, רו"ח ועו"ד גם יחד, על קו טבריה-בולגריה. שניהם הגדירו את עצמם כגם וגם: גם אנליטיים ומחושבים, יש שיאמרו מדי, וגם רוצים את המעבר, וככל שנקף הזמן זה גם היה נראה כמו סיפור שיש לו מספר נקודות השקה. עובדת בונוס: יואנה העניקה לתומר מתנה נעולה בקוד  שניתן לפתוח באמצעות מענה על חידה, ואילו תומר החליט להשתיל פיצ'ר של בינה מלאכותית בדובי שדיבר אל כלתו לעתיד. אתם צודקים, מדובר במתנות של אנשים אינטלקטואליים ללא ספק, ממש כאילו הם תיאמו את המהלך. לדאבוני, את שתי המתנות הייתי מותירה למלווים שלי בעקבות הרגשות המעורבים שלי לסירי וחוסר הסבילות שלי לחידות היגיון, אבל הכוונה חשובה. 

עבר זמן מה מהרגע בו התוודו בני הזוג הפוטנציאליים בפני עולמם החברתי שהם מתחתנים, והגיעה החופה. הרגע הזה שאנחנו מחכים לו בעיקר בשביל כל השאר, הדודים, המשפטים המביכים של ההתחלה, ואתמול – הסבתא המתוקה של תומר, שחיכיתי לכל מוצא פיה. וזה סוף סוף קרה. תומר נכנס, התרגשות, התלחששויות קלות, חיוכים מובכים, ואז מגיע השלב של הכלה. הפרומואים בישרו רעות, בדיעבד יש סיכוי שהם צדקו. עם זאת, בשלב הזה, הסיפור עוד לא ברור. 

המשך, יבוא? 

יואנה נכנסת עם בחירה מוזיקלית מעניינת, מי זאת של אנה זק, ונכון לאותו רגע הכל כשורה. אבל אז, או אז, מתחילה יואנה לשדר לא פחות ממכבש לחצים שלא מבייש D9, וכל זה בזמן שהרב התורן מנסה לגרום להם להבין שנועדו זה לזו וזו לזה. הטריק הנ"ל לא עבד הפעם. החלק החשוב ביותר במה שאני הולכת לומר לכם, הוא שלאחר שבירת הכוס והיעלמותה של יואנה עם אנשי ההפקה, הפרק נגמר. כן, שעה פלוס של צפייה התנקזו לפיצול החתונה לשניים. חשבתי שאנחנו חברים, ושהחלטות כאלו כבר לא יגיעו אל מחוזותינו. כנראה שיש הפתעות בחיים, כמעט כמו תחושותיה של הכלה השלישית במספר בזמן אמת. ובכן, מחר נדע מה קרה באותן שניות בחופה. ועד אז, אולי כדאי שנלמד ממאי להיות טובים יותר לכל הבדימוסים שמקיפים אותנו. אם זה גרם לנו לראות אותה ואת משה שוב על מסך הטלוויזיה, הרווח הוא לחלוטין שלנו.