אין ספק שלנהל רומן בבית האח הגדול, זה כרטיס זכייה בריאליטי, בכל ריאליטי. זה יוצר בולטות על פני הדיירים האחרים, תופס זמן מסך בשידורי הפריים טיים, ומביא איתו עדת מעריצים שצועדת עם הזוג הנאהב עד הגמר הגדול.

"אני נמשך אלייך מאוד": שניר ושי מ"האח הגדול" קרובים במיוחד
האח הגדול: שניר וספיר בורגיל השלימו אחרי נתק ממושך | צפו  

לראייה רגע אחרי שרוי רייניש הודח מהבית, לין אלפי התפיידה לנו מהמסך והפכה לדיירת שלא קיימת בבית. כעת תופסים את הכותרות הזוג החדש שבבית שניר ושי. שניר הודה בפני שי שהוא נמשך אליה, ושי שמראה סימנים של מעוניינת ונהנית מהחיזור של שניר, שיתפה כי היא חוששת להתאהב כי היא שומרת על עצמה מפני פגיעה. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אתם מאמינים להם? אני כן, הם באמת נמשכים אחד לשני, תקראו לזה משיכה, התאהבות, רצון להרגיש קרבה בבית כ"כ מורכב בו הדיירים עטופים בחברים או אויבים בחדר השינה שלהם, אבל עדיין מרגישים בטוחים כשיש שם את האחד הזה שדואג לך.

במקרה של שניר הוא זכה בכל הקופה, מצד אחד הוא מצא אהבה רומנטית בבית עם שי, מצד שני הוא אהוב ועטוף על ידי אחותו ספיר, שתהיה שם לתמוך ולסנגר עליו בכל תרחיש, וכבר השיג שני דיירים שלא משנה מה יקרה, לעולם לא יעמידו אותו להדחה, ככל הנראה גם לא חבריהם של שי וספיר .

אבל מה יש שם, בסיפור האהבה של שי ושניר שלא עובר טוב את המסך, להבדיל מזוגות רבים אחרים שהיו עד כה בבית. בפרק אמש זה ניכר, לפחות לי כצופה, יש משהו מאוד אלים ברומן הלא פוטוגני הזה. ואני לאו בהכרח מדברת רק על הבעיטה בביצים שקיבל שניר משי אחרי שנשך אותה בחוזקה באצבע מרוחה בשוקולד אותה ניסתה לטחוב לפיו בסקסיות. מה שעשוי היה להצטלם כסצנה רומנטית הפך בין רגע לאקט אלים ומרתיע לצפייה.

זאת רק דוגמא קטנה לרומן האגרסיבי בין הזוג החדש בבית,  אני בעיקר מתעכבת על הדרך שבה שניר מרעיף אהבה על שי, זה תמיד באלימות, הוא מחבק אותה בחוזקה, קופץ עליה כאילו הייתה טרמפולינה, אוחז בה באגרסיביות. זה אומנם בקטנה, באמת בקטנה,אבל יש גבול דק שחוצה בין משיכה רומנטית לחייתיות בלתי נשלטת, ולא מדובר פה באלימות של גבר על אישה, אבל הכוחניות הפיזית שבה הוא מביע אהבה, הם בדיוק אותם סימני אזהרה לכל אישה, לברוח מהקשר כל עוד נפשה בה. 

וחשוב לי לציין שוב ושוב שאני לא קופצת למסקנות ובשום צורה הופכת את שניר לגבר אלים, ממש לא, אבל הדרך שבה הוא מבטא את משיכתו אל שי, היא חייתית ופיזית מדי. לי אישית זה לא היה נעים לצפייה, ואני בטוחה שגם לשי עצמה שכ"כ מתחבטת עם עצמה האם לפתוח את ליבה, זה לא נעים, ואפילו מרתיע. יש גבול דק בין יצריות ומשיכה שהופכת אותנו לעיתים לבלתי שולטים במעשים שלנו, לבין רומן שנרקם על טהרת האלימות העדינה.

 נכון שלא כל גבר יודע לגעת בעדינות באישה שלו, כי את הדברים החשובים באמת בחיים, אף פעם לא לימדו אותנו בבית הספר, אבל האינטימיות והדרך שבה שניר מביע עניין ומשיכה בשי מצביעה על איך עשוי להראות הקשר בהמשך. נכון שלא כל ילד בגן שמושך לילדה בצמה, יהפוך עם הימים לגבר אלים , אבל כן יש סימנים קטנים שעשויים להצביע על קשר אגרסיבי שעשוי עם הזמן לחצות את הגבולות ולהגיע למקומות לא טובים.

אני מקווה שאני אתבדה, ושאני טועה בנוגע לאבחנה המהירה שלי, אבל הייתי שמחה לראות רומן יותר עדין ופוטוגני לצפייה של חיזור מכבד לשני הצדדים.