אחרי תקופה ארוכה של שלטון הריאליטי בערוצים הטלוויזיה הגדולים, שלוש סדרות דרמה מושקות כמעט במקביל: "שישה אפסים" ב"כאן 11", העונה השניה של "השוטרים" ב"קשת 12" ו"שמיים אדומים" ב"רשת 13". נדב מנוחין ("וואלה") שוחח עם איריס קול ב-103FM וסיפר מה דעתו בנושא. "השבוע בשלושת הערוצים המרכזיים יש שלוש דרמה, זה כאילו אף פעם לא קורה", החל מנוחין את השיחה.

 

לפני שתבקר את השוטרים, ספר לי למה ציפית. עונה ראשונה מוצלחת, סדרה קצבית, המבוססת על פרשת השוטרים הנוקמים. שחקנים נהדרים, הכל פיקס. רגע לפני, מה עובר לך בראש?

"אני מאוד אוהב סדרות משטרה, את משחק השחמט בין השוטרים לעבריינים אני מאוד אוהב בטלוויזיה. הייתי מרוצה מהעונה הקודמת פחות או יותר. זה עבד כל כך טוב עבור קשת 12, ואמרתי שהפעם יעלו בדרגה. בתחושה שלי, זה לא כל כך קרה. מעבר לפרשה המטורפת שאנו זוכרים אותה בזמן אמת, לסדרות כאלה יש כבר מאפיינים נוספים, איזה ניסיון להכניס סוגיות עומק, דילמות. יש משהו בשוטרים שעם כמה שהאקשן שלה מצוין, יש לי הרגשה שהפרקים לא משנים, שאנחנו לא באמת מדברים על מה שקרה".

התאכזבת

"בסך הכל התאכזבתי".

 

ושישה אפסים, שהיא ברשימה שלי.

"גם כאן, אני לא איש בשורות היום, ציפיתי ליותר. באתי להוריד היום. ניר ברגמן במאי מדהים ועשה המון דברים, אני מאוד אוהב אותו ואני מאוד אוהב את צוות השחקנים הלא ייאמן שהתגבש לסדרה הזו. זה צוות מצוין. אנחנו רואים בכל אפיזודה איך אנשים שבבת אחת זוכים בדבר שישנה את חייהם, אנו מגלים שזה רק מחריף את הבעיות בחיים הקודמים שלהם. זה מאוד מדכא, זו הבעיה הכללית של הסדרה, שאין בה שום אור. כל שיחה הופכת להיות השפלה נוראית, הכל נורא מריר. זו אמורה להיות קומדיה שחורה אמנם, אבל קומדיה. מרוב המועקה לא הצלחתי ליהנות".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm