עוד פרק בריאליטי שהוא אסקפיזם טהור עבורנו, חתונה ממבט ראשון, כי מה יותר כיף מלשפוט, לנתח ולבקר מערכות יחסים של אנשים זרים שהם לא אנחנו? התשובה היא כלום.

הפרק התחיל עם רותם ורונן, כאשר בפריים הראשון רונן לבד מול הפסיכולוג, שם הוא משתף ברצון להיות אותנטי וחשוף בעוד שרותם מעדיפה שאת הכביסה המלוכלכת הוא ישאיר בפנים, כלומר, מחוץ למצלמה. ובתור מי שלא חובבת כביסות, דווקא את הכביסה שלך, רותם, הייתי שמחה לראות. וברצינות, רותם - הגעת לפריים טיים בטלוויזיה, מה חשבת?

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רונן מרגיש שהחשיפה שלו אצל הפסיכולוג היא כמו לבגוד ברותם, ומיד אחר-כך, היא בתוך הפריים. לפי המבטים של שניהם, אני לא אופתע אם רותם מכוונת לרונן אקדח מאחורי הראש (מחוץ למצלמה כמובן). לא יודעת מה אתכם, אבל התקף המצמוצים של רונן באותה שניה הרגיש לי כמו איתות לעזרה בקוד מורס. רונן - מסוק חילוץ בדרך אלייך.  

משם, אנחנו עוברים לזוג החדש. הפרפקציוניסטיים. כותרת מאוד מבטיחה, כשבפועל, הכרנו את מור בת 34, תל אביבית, הייטיקיסטית והד אוף פאן. מור מדברת חצי עברית חצי אנגלית (ליהי גרינר - תתחילי לחשוש), ואם חשבתם שזה מוכר לכם אז ארץ נהדרת פעם חיקו אותה או סתם מישהי דומה לה, יש הרבה בתל אביב. בפריים הראשון של מור היא יושבת עם החברים שלה, שם הם מאחלים לה רק לא לקבל תימני, וחבל שהם אמרו את זה למצלמות, כי אם הם לא היו אומרים אולי היה באמת סיכוי שלא היו משדכים לה תימני.  

עיתון מעריב במבצע חדש למצטרפים חדשים: לחצו כאן>>>

מור רדמי ושניר שלו, חתונה ממבט ראשון

מיד לאחר המשפט הזה אנחנו מכירים את התימני, כלומר את שניר. בן 35, תל אביבי, הייטקיסט, יזם, מתעסק במסחר, בתוכנה, בטכנולוגיה, בשייט, בקורקינטים (מקווה שלא שכחתי כלום) ואם חשבתם שזה מוכר לכם, שוב, אז ארץ נהדרת חיקו גם אותו. שניר עושה חישוב הסתברותי זריז על הסיכויים למצוא אהבה בתוך התוכנית ומחוץ לתוכנית, ומה אני אגיד לך, שהסטטיסטיקה תהיה לטובתך.

מור, תל אביבית, פמיניסטית, חובבת נשים חזקות, חובבת "ארט", ובתוך המקרר יש לה הכל: חלב רגיל, חלב סויה, יין, בירות, ביצים וביציות. כן שמעתם נכון (ומעתה רווקים מומלץ לבדוק את המקרר של הדייט שלכם כי מגלים שם דברים מופלאים). מור פצחה במונולוג מרגש שגורם ללב קצת להתכווץ. איך בחורה שמצליחה בכל כך הרבה תחומים בחיים, וחווה את עצמה כעצמאית, בטוחה וחזקה, עדיין מרגישה תחושת כישלון כל כך גדולה כשזה מגיע לתחום הזוגי? כצופה, זה היה מראה לא פשוטה על החברה שלנו ועל האופן שבו אנחנו תופסים נשים רווקות מעל גיל 30, כאילו לא משנה מי הן מה הן, הדבר הכי חשוב זה- ביציות במקרר.

אם חשבתם שאין עשן בלי אש, אז הנה המדורה מגיעה, תביאו מטף. אבא של מור נטש אותה ועזב את הבית כשהייתה רק בת 6. נטישה שפגעה ביכולת שלה לסמוך על גברים. וזה בדיוק הזמן לחזור לשניר, שחושב אמנם שהוא "מהעולמות של הנוח", אבל לפי יעל הפסיכולוגית הוא דווקא מ"העולמות של הלסמוך", וזה בדיוק מה שמור זקוקה לו. גבר שיצליח לגרום לה לסמוך עליו.

שניר מתאר עצמו כבחור דעתן ועקשן, אבל לצד זה גם פתוח וגמיש במחשבה והוא היה רוצה בחורה עקשנית ודעתנית כמוהו. במקרה של שניר, קשה שלא לראות את הפחד שלו מכישלון וחוסר הצלחה. עבור שניר אלו אזורים שאינם מוכרים לו ולכן מעוררים בו המון פחד והגנות דבר שקצת מקשה להתחבר אליו כצופה. 

אין לנו הרבה מידע על מי הוא שניר או על המשפחה שלו, כי ביום שהודיעו להם על החתונה אז מור רצה לספר לחברים ושניר שתה בירה לבד, וכשמור סיפרה להורים, שניר שתה בירה לבד, וכשמור סיפרה לשכנים, אז שניר... הבנתם. 

מור רדמי ושניר שלו, חתונה ממבט ראשון (צילום: באדיבות קשת 12)
מור רדמי ושניר שלו, חתונה ממבט ראשון (צילום: באדיבות קשת 12)

אנחנו חוזרים לרותם ורונן וכל טייק שלהם מזכיר קצת סרט מותחן פסיכולוגי כשבסוף מתגלה הגופה וכולנו יודעים של מי היא במקרה הזה. רונן הוא טיפוס מרצה שסבל לאורך החיים מהנוכחות המרסנת, המבקרת והלא מסופקת של אביו משחזר את היחסים האלה, בזוגיות עם רותם שהיא טיפוס מאוד ביקורתי. רונן, ביקשת הגר וקיבלת רותם. אל תתלונן. הפסיכולוג מסכם את הפגישה ב"אופטימיות", כשמסביר להם שבעצם כל החרא שהם מתמודדים איתו רחוק מלהסתיים, ובשביל זה הוא פה. רונן, תחזיק מעמד, החילוץ בדרך. 

זהו יום החתונה של מור ושניר, ושניר מביא למור שעון כדי לציין את הרגע בזמן שבו חייהם נפגשים. פייר, התרגשתי. מור מביאה לשניר מארז שחילקה לעובדים שלה בחג פסח האחרון בצירוף פלייליסט שיעשה לו שמח. כשמגיע הערב שניר לבוש בחליפה בצבע "נאבי", ומור לובשת שמלה עם שובל שמגיע עד לטבריה. שניר צועד לחופה ורק מתלונן ורוצה לברוח, ואילו מור דווקא משתפת שלתהליך הזה היא באה נקייה ועם מחשוף, כפי שאבא שלה דאג לומר. 

החופה עצמה הייתה קצת קרירה ונוקשה, וזה לא רק בגלל הערה הלא מותאמת של הרב על המערכות היחסים הארוכות והרציניות של שניר בחופה עצמה, אלא גם שפת גופו של בן הזוג, וכמו כן גם הטריילר של הפרק הבא, שלא בישר טובות. בכל אופן, נאחל לזוג החדש המון בהצלחה.