עד היום לא הצלחתי להבין איך המסך הקטן הפך את סתיו קצין לכוכבת הגדולה של בית האח הגדול והיא כבר חובקת לה עדת מעריצים גדולה בחוץ. מה יש להעריץ באישה שמסמלת את כל הרוע הטהור ביותר שקיים בבני אדם. לא משנה כמה תסביכי ילדות היא חוותה בחייה, שום דבר אינו מספיק מוצדק בכדי לסלוח לה על חטאיה המרושעים, אפשר אולי להבין אבל זה לא אומר שצריך לקבל, בטח שלא להעריץ.  אין אדם שלא עבר בחייו משבר כזה או אחר, וזה לא נותן לו לגיטמיציה להתנהג ברשעות לעולם. 

הערכים שהיא מייצגת הם בדיוק אותם הערכים ההפוכים שאני מחנכת את ילדיי ומתרחקת מהם כשאני מזהה. היא לא נאמנה, לאף דייר בבית עם דגש על אף, גם לא לטובים אליה, היא לא רגישה, לא טובה, אגואיסטית, מרושעת, בוגדנית, כפוית טובה, גם בכנות שלה היא אכזרית, לא משנה כמה אנסה לנתח את האישיות שלה, אני לא מצליחה למצוא בה שום דבר חיובי בה. ואז האח הגדול יתמרן אותנו הצופים ויציג אותה בוכה כשברקע מנגינה מרגשת וכל הצופים קונים את הבולשיט הזה. ובמילותיה של קצין, יאללה״.  

ובואו רק נזכיר לצופים, שהאח הגדול , רועי עוז כבר ליהק את סתיו קצין לריאלטי ״היפה והחנון״ העונה הרביעית לפני כעשור, כך שהקשר בין השניים מהעבר הוא לא הוגן ויש שידידו לא מקצועי כלפי הדיירים האחרים.  עצוב לי שהיא זוכה להערצה כזאת,  אותה אישה שמסמלת את כל הערכים השליליים בסל אחד, מה זה אומר עלינו כחברה?

 והנה כמה הוכחות קטנות מהפרק אמש רגע לפני התגובות הקשות שאני עומדת לחטוף פה ממעריציה, האם הייתם רוצים להיות בחברה של אישה שברגע שעזבתם היא זוממת ומתכננת מהלכים על בני זוגכם? ואני מתכוונת לניקול ואורי, או החיוך המרושע שלה בכל הכרזת הדחה, או האם הייתם רוצים לשמוע את האמת בפרצוף, אבל אמת הכי לא רגישה שאפשר להעביר ? ואני מתכוונת לשיחה הכנה שערכה עם עדן בכדי להבהיר לה שיובל ממש, אבל עם דגש על הממש לא בעניין שלה, אי אפשר לרכך את המסר, להעדין אותו, להעביר אותו בדרך שלא תגרום לעדן להתרסק בחדר האח הגדול ולהרגיש קטנה? כי סתיו עושה הכל כדי לגרום לאנשים סביבה להרגיש קטנים.

ואם זה הדרך המרושעת שצחקה על חברתה היחידה בבית שיר המכשיר, שהעזה לנסות להגיע לליבה ולהסביר לה שהיא נפגעה ממנה כחברה, כשלא בחרה בה במשימת הכח. וזה מבלי להזכיר בכלל את הריב המכוער שניהלה אתמול עם אברהם ועם ליאל. וכל זה רק על קצה המזלג ובפרק אחד. 

אבל, ויש אבל גדול, כי אז הגיעה הכוכבת האמיתית של הבית. הבראצית ליאל שנותנת פייט ראוי לברבי. ליאל יודע לתת עיצה טובה, להיות נאמן לחבריו, לרתק אותנו עם התיאטרליות שלו, להצחיק וכן גם להיות רע כשצריך ומה לעשות לפעמים צריך להיות רע. אם לסתיו היו פנים נוספות כמו ליאל עוד אפשר היה להכיל את השליליות שהיא מפזרת לעולם. לעומתה, ליאל הוא רבגוני, משעשע וחד וכן גם יוצא לו העשן כשהוא מתעצבן. כאלה דמויות אני אוהבת. אני רוצה להיות חברה של ליאל, נראה לי שכל אישה רוצה חבר כמו ליאל. 

אורי נגר, הגבר אלפא המסוקס שנכנס לבית ובמקום לבית,  נכנס טוב טוב למוחן של דיירות הבית, לחשקים ולתשוקות שלהן. אז נכון הוא גבר מרשים ונאה מראה , אבל הוא מפלרטט עם כל דבר שזז, שזה דוחה , לפחות בעיני ומשלה אותן אחת אחת , רק כי הוא לא רוצה שיעמידו אותו ברשימת ההדחה. הוא רק שבוע וקצת בבית וכבר הצליח לגרום לכל דיירת לפנטז עליו או לפתח ציפיות שיש סיכוי. אבל אין סיכוי כי פתאום משום מקום הוא מכריז, שהוא רוצה שלום בית עם אישתו, שנתיים אחרי שהתגרש. ומה בדיוק הוא חשב לעצמו, שיפלרטט על המסך עם כל דיירת, ויצפה שאישתו תשיב אותו לחייה? לא שאני נגד איחוד משפחות, ובטח שלא אנסה לחבל, אבל זאת לא הדרך. איזו אישה נורמלית רוצה גבר שמנפח את שריריו, וזקוק לתשומת לב מכל הנשים שנקרות בדרכו ואז חוזר אליך הביתה מותש מכל הפילרטוטים. 

אם עד היום לא היה לי פייבוריט העונה, לא הצלחתי להתחבר לאף דייר , ליאל הגיע להציל את המצב.