ינון מגל וחיים לוינסון פתחו את תוכניתם הבוקר (שני) ב-103FM, בהתייחסות לסערה שעורר עו"ד ארי שמאי שהציע במהלך שידור בתכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 לשחרר את יגאל עמיר מבית הסוהר. 

"אמירה הזויה, ערב עצוב": גינויים מימין ומשמאל לקריאתו של ארי שמאי

"למה אתה מביא את שמאי לתוכנית? זה אדם חולה. זרקת אותו והחזרת אותו? איפה שיקול הדעת שלך? איפה האנשים שאתה מביא? מי עוד תביא לתוכנית?", אמר לוינסון. מגל האזין לדברים ברוב קשב, ואמר: "אתה לא טוב מהם בהרבה, או בכלל. אתה פרובוקטור, אתה מותח את החבל לא פעם, ולפעמים אתה קורע את החבל. תפסיק להתפלצן על אחרים. שמאי הושעה בזמנו, כמעט חצי שנה הוא לא היה בערוץ. היה מי שהחליט שאפשר לתת לו הזדמנות שנייה. כאילו הוא מסתובב עם פח בנזין, ובגלל זה הוא לא יהיה. זה לא מתאים אדם שבכל פעם שהוא מגיע הוא קורע את החבל". 

"למה מחאו לו כפיים?", תהה לוינסון. מגל טען כי הקהל תמיד מוחא כפיים. "אני חושב שלא תפקדת טוב בסיטואציה, לא היית מספיק חד, היית צריך לנהל את האירוע הזה אחרת", המשיך לוינסון. בהמשך השוו השניים בין דבריה של גלית גוטמן, שטענה שהחרדים הם מוצצי דם, לבין דבריו של שמאי. "ערוץ 14 שם קווים אדומים. אצלכם לא שמים קווים אדומים. אם היינו אומרים לך לבוא לפטריוטיים אתה תרוץ כמו כלבלב". לוינסון: "אם היית מציע לי 10 אלפים שקל הייתי חושב על זה. הכל עניין של מחיר".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>