תוכנית הקאלט "בואו לאכול איתי" חזרה אתמול (ראשון) לעונה שביעית ב-כאן 11. בתוכנית מתמודדים 25 בשלנים כאשר כל אחד מהם מארח בביתו לארוחה כשרה, מעשה ידיו, בת שלוש מנות: ראשונה, עיקרית וקינוח. המתמודדים מתחרים האחד בשני כאשר כל אחד מהם מעניק לשני ציון סודי על טיב הארוחה. במסגרת האירוח, המתמודדים יסיירו בבית המארח וייקחו חלק בהפעלה חברתית פרי יצירתו. שי אביבי, מנחה התוכנית שקולו נשמע מדברר את האירועים על המסך שוחח על העונה עם איריס קול ב-103FM.

'בואו לאכול איתי' חוזרת: צפו במתמודדת הראשונה של העונה
איפה הם היום: זה מה שעושה היום כוכבת ערוץ הילדים אביגיל אריאלי

אנחנו מדברים על העונה החדשה של 'בואו לאכול איתי' האהובה ב'כאן 11', ואני מבינה שמעונה לעונה אתם מאתגרים אותנו.
"אני באמת חושב שאם נגרד את הציפוי הראשוני מרוב האנשים, אנחנו נגלה יצורים, כולל את ואני".
 
יש בפרק שראיתי מישהו שאני רוצה לשאול אותך לגביו, מדובר באדם שלא הסתפר שנים ארוכות, יש לו ראסטות, והוא בעצם מתקיים ממה שהעולם מותיר
"האמת, אני לא נגעל מזה. אני גם לא נגעל מהמחשבה. אני חושב שלהפך. תראי, יש דרגות בזה, אבל נראה לי שזה פשוט מביא את המבט על הבזבוז המטורף. לפני שאני זורק משהו, ואני כמעט ולא זורק, כי יש יל דרך להחיות כמעט כל דבר. אני חושב על הדרך שהוא עבר. קחי את הלחמנייה הזאת, זו חיטה שצמחה, שהושקעו בה מים ואז אש של התנור, ויזע. ואני אומר 'לזרוק את זה בגלל שאנחנו כל כך משופעים שאנחנו אפילו לא רואים, אז אני חושב שהוא מעיר את זה. אפשר להיגעל, אבל זה בכל מקרה מעורר את המחשבה, את האצבע הקלה על ההדק של הל'זרוק', וזה מהמם בעיני".

 
כשהם אכלו הם ידעו מה הם אוכלים?
"אני לא אעשה ספויילר, אבל זה גם ייחשף. זה נורא מעניין".
 
"אני רוצה להגיד משהו על העונה הזאת", אוסיף אביבי. "אני חושב שהיא כולה מעולה, ויש בה שבוע שהוא בעיניי המיצוי של כל הרכיבים, הליהוק, העריכה, הכתיבה של הקריינות, זה המיצוי של כל הטוב של 'בואו'. אני לא זוכר איזה שבוע זה, אבל ממש על רקע העונה הזאת, זה משהו שמושלם בה".
 
ראיתי באחת העונות שהמתמודדים כבר חושבים איך יקריינו אותם, כבר הרבה יותר מודעים מההתחלה  - השאלה היא האם אתה מאמין וחושב שהם גם מקצינים את עצמם קצת?
"הם יודעים, מכירים את הפורמט, ובעונה הקודמת זה באמת יותר בלט מבחינת המודעות לאיך רואים ומה יגידו, ובעונה הזאת זה התפוגג וכמעט לא נוכח. שמבחינתי זה טוב".
 
ההבדל בין להיות מצחיק למרושע הוא נורא דק
"זאת העבודה הגאונית של דקלה (קידר, שכותבת את הקריינות של אביבי). זה באמת פלא. אבל דקלה מצליחה, אני מכיר אותה כבר 12 שנים ואני צוחק 12 שנים. אכזריות מוכרת, ומצליחה ובמידה היא נחוצה. העונה הזאת היא עוד איזה שלב של דיוק. היא מצליחה ללכת על החבל הזה שלפעמים הוא חוט תפירה. אנשים בסיכומו של דבר רוצים להשתתף בתוכנית הזאת, אם היא הייתה אכזרית... אני מקווה שלא".
 
עוד דברים שאתה עושה?
"כן, אני משחק, יש את המופע המשותף. עכשיו נגמר שישה אפסים, היה מהמם כל כך. אני בבקרים אצל גאולה אבן פעמיים בשבוע. אז כן יש סל רחב וכיפי".
 
יוצא למחאות?
"יוצא, לא מספיק, לא כמו שהייתי רוצה. אבל יוצא".
 
סייעה בהכנת הכתבה : נויה חסון 103fm