אני חושבת שהגענו כבר לשלב בו ניתן להכריז ולצאת בהצהרות, אז פשוט אעשה זאת: הפרק של אתמול היה הכיף ביותר עבורי מתחילת העונה. נכון, היו שם כמה רגעי אי נוחות ועליהם נדבר, אבל ההכנות לסופ"ש הזוגות שבפתח ללא ספק מאפילות על כל השאר ומוציאות מכולם את המיטב, או לפחות מרוב הנפשות הפועלות המעסיקות אותנו כבר כמה חודשים.

"מה שקרה, מה שראיתי, מה שחוויתי": עטרה אוריה חושפת את הסיפור מאחורי "ילד מטריה"
רקדו אל ראש טבלת הרייטינג: הניצחון הגדול של קשת 12

אני באמת לא יודעת במה להתחיל. אולי אפתח ואומר שטל ורון עברו שלב מאוד משמעותי ביחסים, בסיומו אמר השני את מילות הקסם המביעות אהבה, וזה קרה ממש מול עיניה המשתאות של יעל. כמו שחשבנו מהשנייה בה הכרנו אותם, לשניים הללו יש חיבור שהשתלב בכל הציפיות הרבות שהיו להם בראש, והתוצאה מופלאה. אז מה אם עוד לא הוסדר עניין האזור הגיאוגרפי. אם מישהו יכול להסתדר עם הפער הזה, אלו הם. אגב, אנחנו בשלב הזה בעונה בו יעל מציעה משחקים לשבירת הקרח, ואהבתי מאוד את שיעורי הבית. כן ירבו. 

כעת אקדיש כמה דקות לזוגות שאני כל כך לא דואגת להם, שזה בהחלט מדאיג: עינב ורז, ויואנה ותומר. הראשונים פשוט ממשיכים לעשות כל דבר בצורה משובבת נפש, והלוואי שהסיטואציה הזוגית המרובה רק תוסיף לחדוות היצירה שלהם. באשר לזוג השני, גם הם על דרך המלך, ועמלים על הכנת מלבי לקראת המפגש המסקרן קמעה. שיהיה בשמחות. 

לפני שנגיע, שוב, לרותם ורונן, ודאי תשמחו לשמוע שחן ויוסי עברו את שלב הטיול בחנות כלי הבית ויצאו מפויסים למדי, משוכה לא פשוטה לבני זוג חדשים שלא בא להם לומר לשני "מי יכול לחיות עם שילוב מחריד כזה של צבעים". היה רגע שבו זה כמעט הלך לשם, אבל הדיון הסתכם בסכו"ם בצבע זהב, צלחות שחורות, וכרית בצבע כחול כהה. עד שחן תעשה חורף קיץ גם לארונות המטבח. עוד התקדמות משמעותית חוו גם נעם ומשה, שבאופן מפתיע מצליחים להתגבר על המכשולים בדמות הפרשי הגילאים ופערי הציפיות, והכל הודות לכמה שניצלים שהכין החתן במיוחד עבור כלתו ששבה מהעבודה. ובגזרת מור ושניר, המקפידים להתקרב, נרשם ערב לא קל של שעשועונים עם משפחתה של מור.

כשבחירת השאלה מותנית באות עליה נופל הסביבון, כיאה לחנוכה. לא צפוי בהחלט, אבל נראה ששניר התמודד עם הסיטואציה בגבורה. וכמו כן, הכוהל לא איחר לבוא. 

נעם ומשה - ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: צילום מסך: קשת 12)
נעם ומשה - ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: צילום מסך: קשת 12)

לפני שנתכונן יחד לערב בו כל הקלפים נטרפים יחד עם כמויות האוכל האימתניות, כדאי שנדבר על רותם ורונן, שנכון לעכשיו עדיין שרויים ברוח הרעה שאפפה אותם בתוכניות האחרונות. כשהליכה על ביצים נתקלת בהתנגדות, וחוזר חלילה, קשה מאוד לבנות אמון ולצפות שבפעם הבאה יהיה אחרת. ראינו את זה אצל גלעד, ובשיחות הרכב בין השניים, ואפילו רגע לפני שבני הזוג עלו להוריו של רונן.

חשש גלוי מתגובת האחר לא יוצר תגובות טובות יותר להבא, ותחושה שאתה בלתי נראה אינה מצליחה להמיר את עצמה באחרת כשזה המצב. מסיבה זו החליט גלעד, באופן תקדימי שטרם נראה בתוכנית, לומר להם שיכול להיות שיציאה למפגש הזוגות אינה אפשרות רצויה עבורם. מטלטל כצפוי, ובאותה נשימה גם אתגר שיכול לצמצם מעט את התהום. את התשובה לשאלה הזו, המורכבת כמעט כמו להבין מה תהיה הכרעת שופטי בג"ץ על חוק הנבצרות, נדע רק בראשון. 

ואפרופו ראשון: סופ"ש הזוגות, המהווה נקודת אמצע משמעותית והשוואה ראשונה לאנשים שעברו חוויה דומה לשלך, יכול לגרום גם למשתתפים האוהבים ביותר להרגיש פחות, קל וחומר כשמדובר בבני זוג שאינם בטוב. יכול להיות שנתאכזב, יכול להיות שלא נבין, יכול להיות שנופתע, ועם זאת נבטיח שנשאיר את השיפוטיות בצד. לא היינו רוצים להתחלף עם אף אחד מהם, אולי חוץ מעם אנשי המלון או הצימר, הם בטוח נהנו. תוספת חשובה: זו העת להעניק לגלעד נקודה על המשפט שאמר למור ושניר בכנות נחוצה כל כך. תודה על זה, בהצלחה לכולם.