אחרי שנחשפה אסטרטגיית הכניסה שלו לבית להיצמד לסתיו קצין כדי לקבל ספוט, אורי נגר חוטף מכל  דיירי הבית. אבל בואו רגע נשים דברים על דיוקם - גם ספיר נכנסה לבית על חשבון גבו של אחיה שניר, ואורי כהן שלא נראה כמעט על המסך, נכנס לבית האח הגדול על חשבון גבה של ניקול החברה שכבר הודחה, והוא נכנס עלק למענה, אבל בחר להישאר שם למרות שהודחה. גם עדן נכנסה כדי לכבוש את ליבה של יובל, ושיר המכשיר מבלי להיחשף בחרה באותה אסטרטגיה כמו של נגר, אבל הדיירים "המבריקים" לא מבחינים בליקוקי התחת הבלתי נגמרים שלה לסתיו.

כתב חדשות 13 טוען שהותקף בהפגנה: "בגלל שאני חובש כיפה"
"הדוב 2" - לא רק קומדיה, "ואן פיס" - אנימה בוגרת: הסדרות שכובשות את המסך
 
כל אחד נכנס לבית עם אסטרטגיה, היחיד שנקי וטהור כפיים מכולם הוא יענקי, אבל גם לו יש אסטרטגיה של קידוש השם. אז בואו נשחרר שנייה מנגר, שבאמת מנסה בכל דרך אפשרית, לתקן את המעוות עם אברהם, שלא יסלח לו עד יום כיפור.
 
הקנאה של אברהם לספיר מעוורת אותו, מעוורת אותו כ"כ שזה לא משנה כמה ספיר תסביר לו או תכבד אותו. אורי נגר זה החתיך התורן וכל גבר בבית מרגיש מאוים ממנו, וגם אם הוא לא היה פותח חזית עם אברהם, לראות את האישה שלו בשיחה אינטימית בנס עם האקס הלוהט זה לא נעים. אבל אברהם לא מסוגל לשמור על כבודו ולהיות מזויף, ומיד רואים עליו את הקנאה שמכרסמת כל חלקה טובה ממנו.

תסלחו לי, מקווה שאני טועה, אבל הזוגיות של ספיר ואברהם לא עוברת לי חלק בגרון כי אין בה איזון. זה ניכר בכל חלק בגופו של אברהם שהוא חי ונושם ספיר, ומאוהב בה עד כלות נשמתו, בעוד כוונותיה של ספיר לאברהם מרגישות לי לא טהורות. זה לא נראה שספיר מאוהבת באברהם, אלא נראה כאילו ספיר לקחה את הגבר הראשון שחיזר אחריה וניסה לכבוש את ליבה, והיא דהרה איתו על רומן מתוקשר בכדי לזכות בזמן מסך, בדיוק כמו שדהרה על הסכסוך המתוקשר עם אחיה.

אחרי יענקי, ספיר היא הדיירת הכי שוחרת שלום בבית, ובכל זאת משהו חסר שם בפאזל: טובה מדי, מכילה מדי, מאופקת מדי, מבשלת מדי, מנקה מדי, הכל יותר מדי. כמה הייתי רוצה לראות את ספיר מתפוצצת, מתפרקת, צועקת, ואפילו גם נופלת בלשונה, רק לרגע אחד, כדי להרגיש משהו יותר אותנטי שחסר לי בה. עד כמה הזוגיות של ספיר ואברהם תשרוד אחרי האח הגדול, אני בספק ענק, כמו שאני בספק שהזוגיות של שי ושניר תשרוד. לאף אחד מהם אין אהבה בריאה.
 
אחד הקטעים הקומיים ששודרו אמש על המסך הייתה שיחת האחים של ספיר ושניר, בו פתחה את ליבה בפני אחיה וסיפרה לו שאברהם מדבר עליה בצורה מזלזלת כשאמר לה "שחררי ממני בזריז". שניר רעם על החצוף שמעז לדבר ככה אל אחותו וייעץ לה באלה המילים "את צריכה להנחית אותו בזריז, בזריז אבל.". נראה כי ספיר רגילה לקבל הנחתות צבאיות של עשיית פעולות דברים בזריז גם מבני משפחתה אז נראה שזה דבר מוכר לה מהבית.

כל הדיירים החדשים נכנסו לרשימת ההדחה, וסתיו קצין אחת, הברבי של הבית, לא תודח והכתובת כבר על הקיר כי מקומה בגמר מובטח. שיר המכשיר משום מה שרדה כבר הדחה אז כנראה שהיא תשרוד גם את הבאה, עדן אתמול הצליחה למשוך את אהדת הקהל כשהפכה לקורבן במשולש הרומנטי עם יובל ויאיר ויצאה הצד הנפגע והקהל אוהב לרחם על הקורבן. נותרנו עם אורי נגר ויאיר. אחד מהם מודח ואני מהמרת על יאיר שהחליט לקטוע את הרומן חסר המשיכה עם יובל לוי עוד בחיתוליו, ובכך חרץ סופית את גורלו במשחק.