אמש עלתה יובל לוי במדרגות בית האח הגדול והודחה מהריאליטי, רגע אחרי שליאל קוצרי קיבל החלטה לאפשר ליובל מעתוק להיפגש עם משפחתה וכל הבית הועמד להדחה. מדובר בהדחה מפתיעה במיוחד, כאשר הדיירים החדשים הצליחו להישאר ואילו הדיירת הוותיקה סיימה את חלקה בתוכנית.

בסופו של יום אני די מרוצה שיובל לוי הודחה, כי אני לא מבינה איך קרה שעד עכשיו היא שרדה את ההדחות וגברה על דיירים אחרים בבית שהיו מעניינים כפליים ממנה. בהדחה האחרונה שנערכה בשבת, איחלה לוי ליאיר לעוף מהבית, והוא באמת עלה במדרגות והודח מהמשחק וחבל, כי סה"כ הבחור היה מאוד חיובי, מבלי להזכיר שהוא גם נאה מראה ונעים לצפייה, וזה הרגיש שהיה לו עוד הרבה מה לתת לבית אלמלא המשולש הרומנטי שנוצר בינו ליובל ועדן.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

יובל לוי, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)
יובל לוי, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)

אבל כשלוי איחלה לו להיות מודח, זו לא באמת הייתה משאלת ליבה, זה האגו הפגוע שדיבר מגרונה, לאחר שיאיר סירב לקבל את איחולי ההצלחה שלה להדחתו, אחרי שלושה ימים בהם התעלמה ממנו בגסות רוח מבלי שזה הגיע לו.
 
והנה התהפכה עליה הקערה, ויממה אחרי, לוי עלתה ישר אחריו במדרגות הבית בהדחת כל הדיירים. אני לגמרי יכולה להבין שלוי לא הייתה בעניין של עדן, שנכנסה לבית לכבוש את ליבה. זה לגיטימי ועשוי אף להיות מרתיע להיות בחברת מחזר שאינך מעוניין בו, כשהוא תקוע איתך 24/7. אי אפשר לכפות משיכה או עניין בינו לבינה או בינה לבינה, אבל הדרך שבה בחרה יובל להציג בבית שהיא לא מעוניינת בעדן הייתה מכוערת ופוגענית.

עם זאת, כדי להמשיך להרגיש מחוזרת ובמרכז העניינים היא העבירה מסרים כפולים ולא ברורים בנוגע לעתידה עם עדן. בחדר האח הגדול צעקה לוי "שעדן תשחרר ממני כבר, אני לא ביקשתי שהיא תהיה פה", (הלו, מי שואל אותך בכלל) משפט מרושע שלדעתי גרם לה לעלות במדרגות אמש, ובעוד בשיחה שערכה עם אתי אמרה שהיא לא יודעת אם היא מעוניינת בה או לא והשאירה את זה עמום בדיוק כמו שראש הממשלה השאיר עמום את השאלה האם יציית לפסיקת בגץ. הרי ברור שיובל יודעת אם היא  בעניין או לא, היא פשוט לא יודעת אם היא מעוניינת שהחיזור הזה ייפסק, כי הוא מטפח לה יופי טופי את האגו.

לטעמי האח הגדול עשה עם יובל לוי חסד בעריכת הקטעים מרגע כניסתה לבית, כי בין לבין ניתן היה להתרשם שלוי רחוקה מלהיות צדיקה וטהורה, שגם היא יודעת להיות אגואיסטית שרואה רק את עצמה. בסוף ההדחה אמש של יובל לא הייתה מפתיעה בכלל, כי בפרק אמש היא הוצגה במלוא כיעורה. וזה מחזיר אותי לשאלת מיליון הדולר, האם עדיף להיות מרושע רוב הזמן וברגע קטן שמגיע הטוב מעריכים אותו כפליים, או עדיף להיות טוב רוב הזמן וכשיש הבלחה קטנה של רוע, שופטים אותך לחומרה?

לוי לא הייתה דיירת שלילית, נהפוך הוא, היא הדיירת היחידה בבית שהייתה נלחמת נגד חוסר צדק ולמען הדיירים החלשים, היא כיבדה את האחרים ותמיד התייחסה בנועם וכבוד כלפי האחר, כמו שהייתה מנתחת מצבים בצורה אינטליגנטית שהייתה שיקוף לראייה חיובית שלה, אבל ברגע שהתפלק לה פה ושם והיא הציגה צדדים פחות יפים בה, כמו שיש לכל אחד מאיתנו, היא נשפטה בחומרה על ידי הצופים והודחה מהבית.

ואילו בצד השני, סתיו קצין, שהציגה כבר בכניסה לבית את כל תכונות האופי השליליות הקיימות באדם, פתאום מגלה שהיא גם יודעת להיות רכה, וחברה טובה ומתחשבת, ואותה לא שופטים בחומרה כשהיא מציגה עוד קטע מרושע, כי כבר התרגלנו ועוד נפעמים לגלות שהיא מסוגלת להיות טובה.

בוודאי אתם סקרנים לדעת האם עכשיו אחרי ששניהם מחוץ לבית, ועדן לא נמצאת שם לחבל ולהפריע כפי שטענה יובל, האם יש סיכוי לרומן מחוץ לבית בין יובל ליאיר, אז בעיני אין שום סיכוי .