ערוץ הספורט הודיע היום (שלישי) שיגייס לכוחותיו את יניב קטן, אחד מהכדורגלנים המצליחים והמוערכים בישראל. במסגרת תפקידו בערוץ, קטן ישתלב כפרשן בפאנל תוכנית "שער השבת" המסכמת את משחקי ליגת העל בכדורגל שחוזרת ב-26.8 עם פתיחת משחקי ליגת העל בכדורגל לעונת 2023/24.

"זה לא אירוע שלי": עוד פדיחה גדולה לעופר חדד בשידור חי
אחרי שש תוכניות בלבד: גאולה אבן סער נפרדת

קטן הוא כדורגלן עבר ישראלי ששיחק בעמדת החלוץ והקשר ההתקפי, היה קפטן קבוצת מכבי חיפה ושחקן נבחרת ישראל. למעט גיחה קצרה לווסטהאם יונייטד האנגלית, שיחק קטן כל הקריירה שלו במכבי חיפה. במדיה רשם 466 הופעות בליגה ו-631 הופעות בכל המסגרות בהן כבש 113 שערים, ועמה זכה ב-7 אליפויות ו-2 גביעי טוטו. 

בסוף שנת 2016 הצטרף למחלקת הספורט של רדיו חיפה שבה הוא משמש פרשן בתוכנית הספורט השבועית, במשחקי הבית של מכבי והפועל חיפה ובאולפן המרכזי של התוכנית "שבת של כדורגל" ברדיו האזורי. בספטמבר 2017 החל להגיש ברדיו חיפה תוכנית ספורט אישית בשם "קטן ב-2".

תומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט, מסר: "אני מברך על הצטרפותו של יניב לערוץ הספורט. אני סמוך ובטוח כי קטן יהווה תוספת משמעותית לנבחרת המובחרת של פרשני ערוץ הספורט ויביא לצופינו את הניסון והזווית המקצועית הייחודית לו".