התסריטאי והסטנדאפיסט מני אסייג, הידוע בעמדותיו הימניות ובביקורתו הרבה על התקשורת הישראלית, חרג היום (ראשון) ממנהגו וכתב ציוץ בטוויטר בו פרגן למגישת חדשות 12, סיון רהב מאיר, אך לא חסך בביקורת כלפי עמיתיה לערוץ.

"כבר אין לי חברים מהשמאל, פעם היו, והתברר שהם לא היו ממש חברים"

"היי סיוון רהב מאיר: נתחיל מזה שאני מאוד מחבב אותך ואת מהאורות הבודדים בערוץ התעמולה 12. נמשיך: העלית פוסט ביקורת על המקרה המחריד בו אם שכולה עם מטפחת ראש, ספגה יריקה מאיזה חלאה בתל אביב. כל הכבוד לך! בעצם כמעט כל הכבוד, היית ראויה לכל הכבוד אם רק היית מבקרת בפוסט הזה את חברייך (במיוחד חברותייך) לחדשות 12, שיש להם תרומה אדירה לשנאה הגואה נגד חרדים", כתב אסייג.

"מתכוון במיוחד לזו שמפמפמת פייק ניוז על מקרים מומצאים/בדויים, ועל תופעות דמיוניות של הדרת נשים ע״י חרדים עם קרניים וקלשון. ועל השטויות המשניאות שלה רוכבים כמעט כל כתבי ועורכי הערוץ שלך. היורק המתועב מושפע מן הסתם מהתעמולה האנטי חרדית שמנהיג הערוץ שלך, יחד עם חדשות 13 כמובן, ויחד עם העיתונות הכתובה. את חייבת לגייס אומץ ולומר את כל האמת על התופעה האוטו-אנטישמית הזו, ומי בדיוק מתדלק אותה, מייחצן אותה ומנפח אותה. ועד אז: רוב הכבוד לך. שבוע טוב", הוסיף.