וואו. כל כך הרבה תחושות ותקוות התנקזו לרגע אחד, המבשר לנו מה קרה עם הזוגות שליווינו בחודשים האחרונים מאז תום העונה השישית של חתונה ממבט ראשון. ואיזו עונה עברה עלינו.

"מראה חיצוני זה אחד הפרמטרים": שניר מ"חתונמי" בהופעה ראשונה עם בת הזוג
חושפת מה קרה אחרי שנכבו המצלמות? עינב כפיר, כוכבת "חתונמי", נפרדת

מעט מאירועי הפרקים הקודמים: חוץ ממור ושניר שפירקו את הצימוד, כל הזוגות שצפינו בהם החליטו לומר כן ולהמשיך הלאה יחד. גם באותם רגעים הבנו שאין סיכוי שכולם באמת הלכו אחר צו התוכנית, ועדיין מצאתי את עצמי מופתעת לא פעם מהשתלשלות האירועים בפועל. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

נתחיל בצפוי ובמשמח: טל ורון נותרו יחד. חרף המרחק מהבית, המעבר לדרום בטיימינג מושלם של מבצע צבאי דאז, ומותו של אביה של טל, הצליחו השניים לשרוד ולהתגורר יחד בשדרות, עד לחזרה המיוחלת למרכז. כיף לדעת שגם היעדר המצלמות והתמיכה הבלתי תיאמן של המומחים לא גרעה מהחיבור שיש לשניים הללו, שבאמת ובתמים מזכירים את מערכות היחסים הארוכות הללו שכולם מסתכלים עליהן בהערצה. 

וכמוהם גם עינב ורז, שההתאמה המדויקת להפליא שמרה באדיקות על הקסם בימים שאחרי. באופן בריא לגמרי, סיפרו השניים שהחליטו לשוב לדירתם לאחר התהליך, ובבוא העת, הצטרף רז לקומונה הכי מגניבה בתל אביב. הידועה גם כבית של עינב ורונה. והשאר, היסטוריה חמודה ומלאת הומור פנימי שבעצם כבר שייך לכולנו. 

למרות שכבר למדנו לקחת את הפרומואים בעירבון מוגבל, חששתי בכל זאת מחן ומיוסי. כי כולנו יודעים שאין מה לעשות, ברגע שהמציאות חודרת פנימה מגיעה גם השגרה. וכמו שיש בה הרבה דברים משמחים ומרגיעים, היא מכילה שבלוניות שחייבים ללמוד להתמודד איתה בקשרים בוגרים. יוסי תיאר תחושות מורכבות כשהאורות והצלצולים נכבו באחת, ולרגע חשבתי שזה סימן את סוף הקשר. בפועל, ממש לא. השניים הללו נראים כאילו הם מוכנים להכל, בריצת אמוק ובהטרלות הדדיות. 

במידה וחששתם גם למצבם של יואנה ותומר, ודאי תשמחו לדעת שהם יחד עד לרגע בו אנחנו מדברים, ואפילו היו שם פרפרים בלבו של תומר, לאחר שכל כך ציפה להם. בדיוק כפי שיואנה אמרה, הקשר בין השניים חשוב לכל מי שמצא את עצמו שולל בן זוג פוטנציאלי אחרי דייט או שניים, וכנראה שמדובר ברובנו הגדול. ההמתנה שלה לבאות, הידיעה שלאו דווקא מפיקים את כלל  האינפורמציה מחופה בנוכחות כל העולם, הצליחו לגרום גם לתומר שפחות הכיר את הזירה הרגשית שלו להיפתח למשהו אחר, ולה, איך לא, להתאהב בחתן ששידכו לה במיומנות. 

ובמעבר חד: היו שני רגעים בתוכנית, לסירוגין, שהיה לי קשה לצפות בהם. ראשית היו אלה רותם ורונן, שכנראה שאף אחד מאיתנו לא ציפה שיישארו יחד אחרי הכן ההדדי. אז הם כן נשארו, לא להרבה זמן, עד שהם הפסיקו. ואז ניסו שוב, וזה לא הלך. אמנם רותם מתחזקת מערכת זוגית חדשה של שבעה חודשים ונדמה שהכל מאחוריה, אבל הקושי של רונן, חרף הזמן שעבר, בהחלט היה קשה לעיכול.

רונן, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת)
רונן, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת)

הפעם השנייה שלבי התכווץ באי נוחות החלה בהפתעה גמורה: נעם ומשה באמת החזיקו יחד אחרי ההחלטות, ואפילו למשך כחצי שנה. וכאילו זה לא מספיק – נעם עברה לרינתיה לחיות לצדו של משה, על אף הקושי האישי שלה הכרוך בעניין. בני הזוג שידענו שככל הנראה לא יאריכו ימים זה לצד זו התאהבו והתגברו על אלפי המחסומים שניקרו בדרכם.

וגם שם, לדאבוני הרב מאוד, העניינים לא הבשילו עד לימינו אנו, בעיקר סביב הצפייה בתוכנית שהעלתה שדים מן האוב. גילוי נאות: זה באמת היה עצוב לצפייה. נעם ומשה הציגו גם הם משהו שונה, שמאלץ את שני הצדדים לשים בצד את כל מה שקיוו לו לפני, ולהפעיל אך ורק את הלב. בלי הראש. כנראה שגם לראש יש משמעות, ושאי אפשר לשים אותו בצד לצמיתות. לפחות הם נותרו חברים טובים, לא מובן מאליו במונחים האינטנסיביים של התוכנית. 

עד לפעם הבאה, תודה אישית לכל הזוגות על שבחרו לעשות את הדבר הכי מורכב בעולם, ולספר לנו כמה קשה למצוא זוגיות, למרות שמעולם לא הכרנו פנים מול פנים. זה כל כך לא טבעי להחליט לחשוף, ואני בטוחה שגם מי שמצא את עצמו לבד בסוף העונה יבין שעשה את הצעד הנכון. גם אם הוא עוד לא שם. כולכם נפלאים. ולגבי אלו שכן יחד: צאו לרחוב, החזיקו ידיים, תחלקו שייק. עכשיו מותר לכם.