סדרה אפלה חדשה כובשת את "נטפליקס": "ילדה יקרה" (Dear Child), מיני סדרת גרמנית בת שישה חלקים המבוססת על הרומן באותו שם של רומי האוסמן, שעלתה לאחרונה ברשת הסטרימינג עוררה עניין רב. העלילה: אישה מסתורית שבורחת מתנאי כליאה מחרידים מובילה את החוקרים אל האמת האפלה מאחורי היעלמות בלתי פתורה שהתרחשה 13 שנה קודם לכן. שירי ישועה ("וואלה") שוחחה עם איריס קול ב-103FM וסיפרה על היצירה האפלה.

ילדה יקרה: המתכון נכון, התוצאה מטרידה | נטפליקס

"סדרה לא פשוטה לפעמים אבל היא סוחפת, גם אני ראיתי אותה בשלוק אחד", אמרה ישועה על הסדרה שעלתה לפני כחודש לרשת הסטרימינג וכברה הפכה להצלחה מסחררת. "זו סדרה מאוד בינג'ית כי היא משאירה אותך שם רגשית ומסקרנות, והעלילה כל הזמן נפתחת ומתגלים עוד פרטים".

"הטוויסטים שם הם לא טוויסטים של תסריט, אלא זה פשוט סיפור מורכב מאוד, השכילו לשחרר כל פעם את הפרטים הנכונים שנייה לפני שהם רוצים שתביני", הוסיפה ישועה. "זו סדרת מתח פסיכולוגית שהפכה ללהיט נורא גדול בנטפליקס. אני חושבת שזו סדרה שמבוימת כסרט אימה, אבל האימה היא כי הדברים באמת קורים במציאות".

"כל חשיפה משנה את כל המשחק, זה מאוד מדויק", הבהירה ישועה בסיום דבריה. "יש מעט דמויות, אך כל דמות היא שחקן בפאזל הזה. יש פה משהו נורא מדויק בכתיבה, כל אחד במקומו, והסיפור בעיניי מאוד חזק".

עריכה: מיכל קדוש