יצפאן נפרד מהאיש שהפך אותו לכוכב: שדרן הרדיו ומנחה הטלוויזיה אבי אתגר הלך היום (ראשון) לעולמו בגיל 76. ב-1989, החל להגיש בערוץ הראשון את תוכנית ההומור והאירוח המצליחה "מוצ"ש", בכיכובם של ספי ריבלין, יעל עמית ואלי יצפאן. יצפאן הובא לתוכנית על ידי אתגר לאחר שגילם דמויות קומיות בתוכניות הרדיו שלו, והפך למוכר כמעט בכל בית בישראל. כעת, בשיחה עם "מעריב אונליין", מספר יצפאן על איש הרדיו והטלוויזיה המצליח שהלך לעולמו.

"הוא היה איש נורא אינטליגנטי הקול שלו היה כובש, עם קול רדיופוני מטורף", נזכר יצפאן ומוסיף: "הוא היה אוהב לצחוק, בשניות הוא היה מתגלגל מספי, זכרונו לברכה. בחור דעתן מאוד, הוא היה רק מנחה ב'מוצ"ש', אבל כל הזמן חשב על פינות וקטעים". 

עוד סיפר: "הוא גם נורא פחד שיקחו לו את זה. זו הייתה התכנית הכי יקרה לו בעולם, עם כל מה שהוא עשה, ברדיו, הוא היה אלוף. הוא היה האיש שהביא את אמריקה לרדיו, עם הקול שלו, מנמיך ומעלה, יוצר האזנה אירופאית-אמריקאית. עצוב נורא. בגיל שבעים ומשהו, זה צעיר מאוד היום".

יצפאן נזכר: "היה לנו את ההומור המטומטם שלנו. הוא היה קטוע רגליים והייתי אומר 'אבי חשוב שנרוץ על זה'. הוא היה איש עם הרבה הומור, הומור עצמי, הוא היה איש חזק, בן אדם חזק מאוד".

ב"מי שהביא אותי ל'מוצ"ש' זה גילי קצנלבוגן", מספר הקומיקאי. הוא נזכר בחוויות נוספות עמו: "באותה תקופה עבדתי עם ניסים אלוני, הייתה לי הצגה בשם 'שפירץ' והוא אמר לי 'אני רוצה לדבר איתך, עושים איזה תוכנית עם אבי אתגר'. באתי מלהקה צבאית, זה היה סט של ארבעה חמישה שחקנים, עושים תוכנית בתוך בר, ועבדתי עם יגאל שילון לפני, אבל זו התוכנית הראשונה שבאופן מעשי שהופעתי בה. אלו היו ימים שהיו 80 אחוז רייטינג. מאוחר יותר הופעתי ב'הבימה', בהצגה של יהושע סובול, והיינו מופעים בבתי ספר, והיו אומרים 'בוא'נה, הנה ההילד הזה ממוצ"ש. הייתה לנו משפחה מופרעת שספי היה היה אבא ויעל עמית האמא. יהי זכרו ברוך".

אתגר נולד בשנת 1948, ועלה לארץ בגיל צעיר והתגורר יחד עם הוריו בקריית מוצקין. לאחר שחרורו מהצבא, החל ללמוד משפטים באוניברסיטה העברית ועבר קורס קריינים של רשות השידור.

ב-1971 בהיותו בביקור באמסטרדם, פגעה בו נהגת של רכבת חשמלית שאיבדה שליטה, הוא נפצע אנושות ושתי רגליו נקטעו. בשובו ארצה החל לעבוד ברדיו, והגיש בין היתר את "מה כבר תשע", "יום יום ים", "שוקו חם" ו-"טיסת לילה". בטלוויזיה היה בין מגישי תוכניות האירוע "שעה טובה" ו"סבה למסיבה" בערוץ הראשון במהלך שנות השמונים. בסוף שנות ה-80 הגיש כאמר את התוכנית הפופולרית "מוצ"ש" ולפני מותו שידר תכנית בוקר יומית בתחנת הרדיו "כאן גימל" ואת התכנית "המבחר של אבי אתגר".