במהלך שידור ב"חדשות 13" על המערכה של צה"ל מול חמאס במטרה לגבור על ארגון הטרור,  ראש הדסק לענייני ערבים של "חדשות 13", צבי יחזקאלי, הגיב על הדיווחים שטענו כי צה"ל פגע בחמאס, וטען: "בניין הכוח של החמאס לא נפגע".

היום השישי למלחמה: דגל דאע"ש אותר בעוטף עזה; פצועים קשה מנפילה בשדרות
"לא תרחיש דמיוני": החשש מחדירת מחבלים ליישובי השומרון  

"האם אנחנו פגענו בחמאס באופן שונה? אני חושב שעד כה חמאס לא נפגע", טען יחזקאלי. "אני מבקש סליחה מכל הכתבים הצבאיים שמראים את כל התקיפות, אלו תקיפות משמעותיות. יש הרבה נפילה של בניינים ומגדלים. בניין הכוח של חמאס לא נפגע, זו עדיין לא המכה שאנחנו חושבים שישראל עומדת לתת, זה עדיין לא קורה. אני יכול לומר שבניין הכוח של חמאס הוא בעזה תחתית. זה הפוך ממה שאמור לקרות, ואין שם עדיין בפגיעות.

לשידור הצטרף הכתב אלון בן דוד, שהגיב לדבריו של יחזקאלי: "אנחנו הולכים פה למהלך של חודשים, צביקה. אל תעמוד לי עם סטופר ותגיד "'שמונה בערב', 'עשר בערב'. עוד אין מכה על חמאס, זה לא אירוע מהסוג הזה. זה לא שעון עצר שעוד שנייה יגמור את המבצע ונהיה אחרי זה".

עוד הסביר בן דוד כי "אנחנו הולכים  למערכה ממושכת שבסופה לא יהיו שכנים של חמאס לעוטף עזה, נקודה. מהגיון המערכה הזו, כמו שאתה אומר, זה היגיון של סבב. מה שאתה נותן במכה הראשונה הוא מה שקובע את התוצאות. פה, לצערנו, אנחנו חטפנו את המכה ראשונה. מתוך הכישלון והכאב שלנו, אנחנו יוצאים למערכה שהכוונה שלה היא לשנות את המציאות. שבסופו של דבר תהיה פה רצועת עזה אחרת, לא תהיה אותה רצועה ולא יהיה חמאס".