השדרן ג׳קי לוי, שחמישה מבני משפחתו נפלו בשבי החמאס כאשר נחטפו מקיבוץ ניר עוז, סיפר הלילה (ראשון-שני) בערוץ 12 על המפגש עם רה"מ בנימין נתניהו שהתקיים מוקדם יותר היום: "פתאום, משום מקום, הגיע אדם שלא שייך למטה הנעדרים, עם פאות, בחור חרד"לי, שאמר שקרובה שלו נחטפה מהמסיבה ברעים, ואמר שאם הצלתה היא אלמנט שעשוי לפגוע בהצלחת צה"ל בעזה, אז הוא מוכן לשלם את המחיר. אף אחד לא מכיר אותו. הרעיון הזה של לסכסך בין המשפחות - האדם הזה לא הגיע עם המטה, הוא הוזמן. לפתע יש פיצול בין מטה לפורום החטופים", כך לדבריו.

משפחות החטופים לאחר הפגישה עם רה"מ: "מטרה לא תבוא על חשבון מטרה אחרת"

לשאלת המראיינים, האם לדעתם ניסו להחליש אותם, ענה לוי בחיוב: "כן, רואים את זה לפי ההצהרה שהוצאה". 

לפני השידור, העיתונאי בן כספית כתב בטוויטר באותו נושא כי במהלך אותה פגישה "נכנסו 4 בני משפחה דתית (אין עם זה בעיה, כמובן). מיד לאחר כניסתם, הצהיר אחד מהם (אביה של חטופה/נעדרת) משהו כזה: ״עם ישראל במצוקה, אלה ימים הסטוריים, היו רגעים בודדים בהסטוריה שלנו בעלי חשיבות כזו, אני אוהב את הבת שלי לא פחות מכפי ששאר הנוכחים בחדר אוהבים את בני המשפחה שלהם, אבל בסוף צריך להסתכל גם על עם ישראל ועל המשך הקיום שלנו, זו עמדתי האישית ואני אומר לך ראש הממשלה, לפעול בקרירות ובנחישות״.

עוד ציין כספית: "דקות ספורות לאחר סיום הפגישה, הופתעו ראשי מטה המשפחות לגלות הודעה לתקשורת שפורסמה ע״י גוף שכינה את עצמו 'פורום משפחות החטופים והנעדרים'. כותרת הידיעה היתה 'פורום משפחות הנעדרים והחטופים חיזקו את ראש הממשלה: תילחמו בחמאס עד הנצחון'. במילים אחרות: 'מטה' המשפחות גילה, בהפתעה, במהלך המפגש עם ראש הממשלה, שמישהו הקים לו ארגון מתחרה בשם 'פורום'". 

מלשכת נתניהו נמסר בתגובה: "ראש הממשלה הגיע היום לביקור עם משפחות החטופים והנעדרים. תיאום הביקור התבצע בין הלשכה לנציג המשפחות. בזמן הביקור הגיעו למקום, ללא תיאום, מספר משפחות שהציגו עצמן כמשפחות שיקריהן חטופים, וביקשו גם הן להיכנס. בקשתן אושרה והן הצטרפו לפגישה. לאיש מלשכת נתניהו אין היכרות מוקדמת עם האנשים, ורמיזה ש'נשתלו' היא שקרית, מזעזעת, מקוממת ואינה מתקבלת על הדעת".