אירוע חריג התרחש היום (ראשון) באולפן חדשות 12, על רקע המלחמה. לאחר שדווח בערוץ כי על אף הצהרות ישראל, משאיות עם דלק נכנסות לתוך עזה, תוך תיעוד שלהן כביכול, הכתב הצבאי ניר דבורי הצטרף לשידור, וגער בעורכים ובמגישים, בטענה שהדיווח כלל אינו נכון, וכי מדובר במשאיות שעושות את דרכן בתוך השטח עצמו, ולא כאלה שהגיעו מבחוץ. 

במסגרת חקירת המחבלים: ניצולי הטבח יזומנו לתאר את הזוועות שחוו
חוסל בכיר נוסף בחמאס, נתניהו במסר לחיזבאללה: "אם ייכנס למלחמה - יעשה את טעות חייו"

"אני לא מצליח להבין למה זה דווח כאן מבלי לבדוק ולוודא, תסלחו לי שנכנסתי לנזוף בכם, כי זה עושה נזק", ציין והוסיף: "השורה התחתונה היא ששום דלק לא נכנס לרצועה, לא היום ולא אתמול. מה שאתם רואים פה אלה אחרונות משאיות הדלק שעדיין יש בתוך הרצועה, שיוצאות מאחד האתרים של אונר"א, כדי לתת דלק לכמה גנרטורים בתוך הרצועה. אלה משאיות עזתיות וזה מצולם בתוך הרצועה". 

עוד הוסיף: "אלה המאגרים האחרונים שנשארו להם. אני מקווה שזה מגיע לבתי החולים ושחמאס לא משתלט עליהם, אבל זה בטוח לא משהו שנכנס מישראל או ממצרים. בשלב זה, דבורי כאמור אף נזף בעורכים, לאחר שהכותרת שהייתה כתובה על המסך התייחסה כביכול לכניסת משאיות דלק מחוץ לעזה: "למה כתוב לפני זמן קצר משאיות נכנסו לעזה? זה לא נכון, לא נכנסו שום משאיות ודלק לרצועה. תתקנו את זה, אני לא מבין את הדבר הזה".