כאן דיגיטל יצאה במהלך הסברה לעולם, אך הפעם לא בשפה האנגלית על מנת להשפיע על האמריקאים או האירופאים, אלא דווקא סרטון שצולם בערבית, המיועד לצופים המרוקאים. השחקנית חנה אזולאי הספרי פנתה לעם המרוקאי בטקסט אישי שכתבה והסבירה מה עברנו באירועים המזעזעים בעוטף. עוד היא ביקשה להכיר בכך שחמאס הוא סכנה קיומית לא רק לישראל אלא גם למרוקו ולשאר העולם.

בערוץ בערבית של התאגיד כל מילה נשקלת בימים אלה | דורון ברוש

"ב-7 באוקטובר, ביום הקדוש בו אנו חוגגים את קבלת התורה, תקף ארגון הטרור חמאס את ישראל", אומרת אזולאי הספרי בסרטון. "מחבלים מהארגון פרצו לנו את הגבול (נכנסו לישראל), אנסו נשים, רצחו ילדים וקשישים, טמאו את הגופות שלהם, שרפו בתים וחטפו יותר מ-200 ילדים, קשישים, נשים וגברים. הם רצחו יותר מ-1,300 איש ופצעו יותר מ 4,000 איש. אתם יכולים בכלל לדמיין אסון כזה?".

בהמשך, פנתה השחקנית לעם המרוקאי: "שלום לבני מולדתי, בני העם המרוקאי האהוב. קוראים לי חנה אזולאי-הספרי ואני שחקנית ויוצרת קולנוע. כל משפחתי נולדה וגדלה במרוקו. אבי נולד בכפר 'אוולוז' ואמי בכפר 'קסבה דל'מחז'ן' שליד ווארזאזאת. הם נפגשו בקזבלנקה התחתנו והקימו משפחה מפוארת", סיפרה השחקנית.

"עד שעזבו לישראל בסוף שנות החמישים, שם אני נולדתי. גדלתי לאור התרבות המרוקאית וחונכתי לאהוב את מרוקו. בתפילת הבוקר, כשאמי בירכה את כל ילדיה ואת עם ישראל, היא גם ברכה את מלך מרוקו מוחמד החמישי, בבריאות ואריכות ימים. כשהפכתי לשחקנית ויוצרת קולנוע התרבות המרוקאית היתה הלב של הסרטים שלי. בביקורים הרבים שלי במרוקו הבנתי שהעם היהודי והעם המרוקאי מחוברים לתמיד, לטוב ולרע".

"כשנבחרת מרוקו השתתפה במונדיאל זאת הייתה הפעם היחידה שהתרגשתי מכדורגל, וכשהייתה רעידת האדמה כל כך שמחתי שישראל שלחה סיוע. הלב שלי היה אתכם", הוסיפה אזולאי הספרי. "עכשיו זה התור שלכם! אחיי ואחיותיי המרוקאים, גם אני בעד פתרון שתי מדינות  לשני עמים וכל חיי אני נלחמת למען המטרה הצודקת הזאת. אבל אתם צריכים לדעת שזה ארגון קיצוני שעושה מלחמת דת שלא עוזרת לעם הפלסטיני. הוא שולט בפלסטינים בעזה בעזרת איראן, מסרב לכל יוזמת שלום והופך את החיים שם לגיהינום".

"חמאס הוא ארגון דתי יותר גרוע מדעאש", סיכמה. "מי שראה סרטים ושמע עדויות על מעשיהם... אני שמעתי ואני לא ישנה כבר שבועיים.  תראו, אנחנו ננצח כי יש לנו צבא חזק ועם נפלא, אבל תחשבו עליכם. כמו שהנאצים הגיעו אליכם ,כמו שדעאש פיתה את הילדים שלכם, חמאס, חס וחלילה, יכול להגיע גם אליכם. אני מתחננת בפניכם, אל תתמכו בארגון הזה. ושאלוהים ישמור עליכם ועלינו, אמן".