החיילת טוראי אורי מגידיש, שנחטפה לעזה על ידי מחבלי חמאס, שוחררה אמש במהלך פעולה קרקעית ברצועת עזה לאחר 24 ימים בשבי. ערוצי הטלוויזיה, אתרי האינטרנט והרשתות סיקרו בהרחבה את ההקלה והשמחה הגדולה שבחזרתה, כאשר מאות אנשים עמדו מחוץ לביתה ושרו 'עם ישראל חי' ו-'מי שמאמין לא מפחד' עם דגלי ישראל. 

שלח מחבלים לקיבוץ ארז ולנתיב העשרה: חוסל אחד ממתכנני טבח ה-7 באוקטובר
״נערת הפוסטר״ הפלסטינית בהסתה חולנית: ״נשחט אתכם כמו היטלר״

מגיש חדשות 13 ורדיו 103FM, העיתונאי אודי סגל, התייחס לחגיגות בתוכנית הרדיו אותה הוא מגיש לצד ענת דוידוב, ואמר כי הוא חש "מבוכה מסוימת" כאשר העביר את השידור בערוץ 13, מאחר וישנם 240 חטופים נוספים שעדיין מוחזקים בשבי.

"כמי שהעביר את השידור, הייתה אפילו תחושה של מבוכה מסוימת. למשפחת מגידיש זה התאים - אבל לא לתחושה הלאומית שלנו", אמר סגל ב-103FM.

"לרגע נדמה היה כאילו המלחמה נגמרה, הייתה תחושת אופוריה שאסור שניכנס אליה, אבל זו הייתה תחושה של התרוממות רוח", הוסיפה דוידוב. 

"זה הוכיח שזה אפשרי", השיב לה סגל. "זה נתן תחושה שצה"ל מסוגל".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

התמונה והסרטון בכתבה פורסמו לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]