הכתב לענייני פלסטינים של "חדשות 12", אוהד חמו, ספג ביקורות קשות בחודש שעבר, כשדיווח על "הפצצה ישראלית בבית חולים בעזה". היום (שלישי), במהלך ריאיון בפודקאסט של נדב פרי, הכתב סיפר על ההתקפות הקשות שקיבל ותקף: "תכוונו את האש נגד חמאס, לא נגדי".

אוהד חמו ספג התקפות קשות ויצא למלחמה: "מכונת הרעל חוגגת נגדי" | צפו

"זה מקומם", הגיב חמו לאחר הביקורות שספג, והסביר: "זה היה אירוע מתגלגל, ואני, אפילו לא בלהט השידור, מדבר ולא מסייג את דבריי, כמובן. זו הייתה הטעות. מי שבודד את הסינק הזה, היו קודם כל ישראלים. באו אנשים בעלי אינטרס, מכונת רעל, בודדו את הסינק הזה, ובשלב מסוים זה גם מגיע לפלסטינים. הם רואים שהישראלים באים ומאשימים את הכתב של חדשות 12 בזה שהוא דיווח, ואז הם משתמשים בזה ככלי".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"זה פשוט מדהים לראות אנשים, מכונה של אנשים שעובדת ומחפשת נגד אחרים", קרא. "הם תופסים את הדבר הזה ומפמפמים את זה בכל הרשת. ובמקביל, אתה אומר - זה זמן מלחמה. קחו את כל המכונה החזקה הזו ותכוונו את האש למקומות הנכונים. נגד חמאס, לעדת הקהל העולמית, אבל כל העיסוק הוא בי. מכונת רעל אמיתית בישראל".

לבסוף, תקף: "חוסר הציונות של האנשים האלה הוא דבר שלא ייאמן".

אוהד חמו מדווח על תקיפת בי"ח בעזה (צילום :מתוך קשת 12)

כזכור, בעקבות הדיווח השגוי, הבהיר חמו בחשבון הטוויטר שלו: "אבהיר שוב לנוכח הטרלול של מכונת התעמולה. אף לא פעם אחת אמרתי שמדובר בהפצצה ישראלית. אמרתי שזה מה שחמאס טוען ושהוא משתמש בתמונות לייצא את הנרטיב שלו. מכונת רעל על מלא".