אביחי ברודץ, תושב קיבוץ כפר עזה שאשתו ושלושת ילדיו נחטפו לשבי החמאס ברצועה, תקף היום (שבת) את חבר הכנסת בועז ביסמוט מהליכוד, ואמר לו כי הבעיה היא לא ארגון הטרור חמאס והמתקפה הרצחנית שביצע ב-7 לאוקטובר, אלא המדינה שנכשלה בלהגן על אזרחיה: "המשפחה שלי לא נחטפה בגלל חמאס, המשפחה שלי נחטפה מפני שלא היה צבא שייגן עליי, זו הסיבה", טען. "חמאס הוא קטן מאוד אל מול מדינת ישראל, הצבא בקלות יכל היה להדוף את חמאס, כל הקונספציה של צה"ל קרסה, חמאס הבין את זה, היה הרבה יותר חכם מאיתנו, עשה מבצע "מבריק", אנס את נשותינו ושחט את הילדים שלנו, בגלל שצה"ל לא היה שם. אז זה לא קרה בגלל חמאס, אלא בגלל הקונספציות שלכם. כמה קל היה להדוף את חמאס עם מטוסי קרב, וטנקים - שפשוט לא היו שם".

הטיחו אוכל על רכבה: עימות חריף בין אזרחים לשרה רגב מחוץ לביה"ח שיבא | צפו
"למה אתה לא בעוטף?": אזרחים תקפו בחריפות חברי כנסת ושרים מהליכוד

עוד הוסיף: "אתם חיים בסרט ומאשימים את חמאס, ואתם אשמים, אתם אשמים בזה. אני ראיתי אותם באים לעבר הבית שלי, בעיניים שלי, ומה לא ראיתי? לא ראיתי טנקים, ולא ראיתי מסוקים, או חיילים, לא ראיתי כלום. הבעיה זה אתם - תכניסו את זה טוב טוב לראש שלכם, ואז אולי תפתרו את הבעיה הזו", קרא לעברו של ביסמוט. 

כאמור, אין זו הפעם הראשונה שחברי קואליציה נתקלים בתגובה קשה מצדם של אזרחי ישראל. כך, בתחילת השבוע דווח כי שרת התחבורה מירי רגב הגיעה לשערי קיבוץ בארי שבעוטף עזה. בעת ביקורה, הייתה אמורה לבקר ב"דפוס בארי", דפוס של משרד התחבורה. אולם, עם הגעתה נחסמה כניסתה על ידי חברי הקיבוץ. במשך חצי שעה חיכתה מחוץ לשער, עד שהתבקשה על ידי מנכ"ל הדפוס לעזוב את המקום.

חבר הקיבוץ אמר ל"וואלה!": "חסמנו את הכניסה בגופנו. מירי רגב היא עבריינית עם דם על הידיים. שרי הליכוד לא רצחו אנשים, אבל ב-14 השנים האחרונות הם חיזקו את שלטון החמאס והחלישו את החברה הישראלית. יש להם חלק עצום במחדל הזה".