מגיש אולפן שישי דני קושמרו, פתח אתמול (שישי) את השידור במחווה ייחודית למשפחת ביבס - ההורים שירי וירדן, והילדים אריאל בן ה-4 וכפיר בן ה-10 חודשים ע"י החמאס בעזה. קושמרו בחר ללבוש עניבה כתומה, כסמל להזדהות עם צמד הילדים הקטנים והג'ינג'ים.

צה"ל צפוי לפעול משמעותית ביעדים חדשים, דיווחים על מו"מ בקטאר לחידוש ההפוגה| עדכונים שוטפים
מצמרר: כך גילו בישראל על גורלם של חלק מהחטופים בעזה

"מי שעדיין בעזה הם כפיר ואריאל ביבס, הג'ינג'ים החמודים, שעדיין לא חזרו הבייתה עם אמא שירי ואבא ירדן", ציין והוסיף: "חמאס טוען שהם נהרגו, אבל אין לכך שום עימות מבחינת ישראל".

עוד אמר: "אז היום כולנו ג'ינג'ים, כולנו חטופים". בתיעוד שהופץ ביום חמישי האחרון ע"י ארגון הטרור חמאס, נראה ירדן, אב משפחת ביבס, ממקום שהותו בשבי, כאשר הוא מקריא הודעה שככל הנראה הוכתבה לו ע"י שוביו. בהודעה הוא מתייחס ליתר בני משפחתו כמתים, זאת בהמשך להודעת הטרור הפסיכולוגי שפרסם חמאס אמש. נזכיר כי בצה"ל אמרו כי אין כל אימות לטענת חמאס. 

בתוך כך, לאחר טענות חמאס כי הילדים כפיר ואריאל ואמם שירי כבר אינם בין החיים, בישראל פעלו השבוע בניסיון לשחרר את אב המשפחה ירדן, כך דווח הערב בחדשות 12. על פי הדיווח, לאחר קבלת רשימת המשוחררים החדשה, התקיים ניסיון ישראלי דרך קטר ומצרים על מנת להצליח במהלך.