75 יום חלפו מהרגע ששינה את חיינו לבלי היכר, ואילץ אותנו להתרגל למציאות דמיונית שמעולם לא חשבנו שנפגוש. לצד ההמתנה המייסרת ליתר החטופים המצויים בשבי חמאס, וערימות הכאב נוכח המחירים הקשים של המלחמה, כדאי לקחת הפוגה קלה מבליל המחשבות המטרידות ולנוח קמעה. אין חולק שהדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות ארץ נהדרת.

"מעניין לי ת'קרן": נועה קירל ב"תגובה ראשונה" לזוגיות של מרגי ואנה זק
למי שפספס: אמירה אחת של דנה ויס היממה את הימין - אלו התגובות

את התוכנית של אתמול פתח מתאם השבויים והנעדרים גל הירש, לאחר שאמר השבוע לנציגי משפחות החטופים להפסיק למחות להשבת יקיריהם. הגיוני. בעולם הפוך. וכן, גם נבחרת ארץ נהדרת לא חסכה ממנו ביקורת. ואפרופו ביקורת, מיד אחרי נכנסו לאולפן ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר בני גנץ, זאת על מנת להמשיך את הוויכוחים הפוליטיים שנדמה ששבו שוב למרכז הזירה. קצת כמו במציאות, גנץ לא היה נראה מרוצה למדי, והסתייע באמבטיית קרח להקלה על העצבים הרופפים. 

אגב, התגעגעתם לאנשים שמחוץ לקבינט המלחמה? אם התשובה היא כן, ודאי שמחתם לראות שמסיבת העיתונאים החלופית של אתמול תמה בשאלות מהקהל: אחת של יאיר נתניהו, בן רה"מ, והשנייה של דודי אמסלם שניסה לשמור על חיוביות. לאחר כמויות מסחריות של חנופה וניסיון סטנד אפ של נתניהו מול הקהל, הסבירו חברות הכנסת טלי גוטליב ומיכל שיר מדוע בחרו לשמור על שתיקה מזה זמן רב. רמז: התענית נגמרה.

סוגיה נוספת שעלתה השבוע לכותרות, ובאופן מפתיע לא קשורה למלחמה ולאינספור נגזרותיה, הייתה החלטתו של הזמר מרגי להתחיל לצאת עם אנה זק. בלי שום התראה מוקדמת הצטרפו השניים באולפן, ומולם ניצבו נועה קירל, בת הזוג לשעבר, וחברה דניאל פרץ, שכמעט שכחה את שמו. השופט בדו קרב הזוגי היה, איך לא, גיא פינס, שאפילו התאים את שם התוכנית הכה מזוהה עמו למשהו מרים פחות. אתם יודעים, ברוח התקופה.

כבר כמה חודשים אנחנו שומעים על איום הכוחות החות'ים מתימן, שדרשו להיכנס למערכה למרות שאף אחד ממש לא ביקש מהם או התעניין בשלומם. בדיוק עבור מטרה נעלה זו נכנסו אלי ומריאנו לתפקידם של חיילים תימנים, והצליחו להפתיע לא מעט מן העוברים והשבים במקום. וכאילו זה לא מספיק - המשטרה הימית פקדה את השטח מחשש שמדובר בחות'ים אמיתיים. במהלך הביקור החטוף, שהתברר כשנוי במחלוקת על פי רשויות החוק, פגשו השניים גם את מוש בן ארי ונהנו עמו בממלכה המופלאה שלו. לחשבון שנותר ריק, שלום.