הפרשן הפוליטי של חדשות 13 רביב דרוקר תקף היום (שני) בשידור את שר התרבות והספורט מיקי זוהר מהליכוד, שהתארח באולפן חדשות 13. בשיח באולפן שדיבר על הפסיקה המשפטית של בג"ץ ועל האחדות בעם, אמר השר זוהר כי "בחזית יש לוחמים תומכי רפורמה ומתנגדי רפורמה, והיום פגמנו באחדות הזאת". דרוקר השיב לו: "יכולתם לדחות את התזמון. למה אתם לא מושלים, למען השם?".

אפשר להציל את המדינה: ביטול עילת הסבירות ייצר אחדות וישיב את היציבות
השר לוין על החלטת העליון: "ההפך מרוח האחדות הנדרשת"

מיקי זוהר אמר בתוכנית כי: "בחזית יש לוחמים שתומכים ברפורמה ולוחמים שמתנגדים לרפורמה. הם לוחמים כתף מול כתף ולא מעניין אותם הדעות הפוליטיות כשהם נלחמים מול החמאס הדאע"שי הזה. מה עשינו בעצם היום? היום פגמנו באחדות הזאת". הוא הוסיף כי הוא לא מחפש אשמים ושהוא לא רוצה לבוא בטענות לבג"ץ. "אני רוצה להגיד לכל עם ישראל עכשיו, וזו הסיבה שאני פה - חבר'ה, איפוק. היה מה שהיה, יש החלטה,  כשתיגמר המלחמה נחזור לדון בהכל", הוסיף.

דרוקר השיב לו בכעס: "היה לכם מה-7 באוקטובר לדחות את התזמון, יכולתם לדחות ביומיים. אבל במקום לעשות משילות, כשזה היה בכוחכם - חיכיתם עד רגע לפני האחרון. הן פורשות, שתי שופטות, עוד 11 ימים, ואז אמרתם: 'אה, יש לנו איזו יוזמה ברגע האחרון' למה אתם לא מושלים, למען השם? תמשלו במקום להגיד כל הזמן "אתה ואתה ואתה אשמים". אתם!".

מיקי זוהר השיב לדבריו ואמר: "אני חושב שבעניין הזה תתפלא - אבל אני מסכים איתך. עסקנו הרבה בדיבורים ופחות במעשים. ואם היינו מרבים במעשים על חשבון דיבורים, מצבנו בימין היה יותר טוב לעניות דעתי".