בפרק של "פגישה עם רוני קובן" ששודר אתמול (חמישי), התייחסה הפיזיקאית ואחת ממובילי מחאות קפלן שקמה ברסלר לטענה שהפיצה  נגדה חברת הכנסת טלי גוטליב, לפיה ראש המוסד דדי ברנע קיבל ידיעה מארה"ב שטוענת ששיחה בין בעלה של ברסלר למנהיג חמאס יחיא סינוואר - יורטה ארבעה ימים לפני מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר.

החיקוי של עידן עמדי: יוצרי ארץ נהדרת נדרשים לחשבון נפש מוסרי | דעה
קורע לב: עמית סגל התפרק בשידור חי בעקבות נפילת חברו

לאחר שרוני קובן שאל אותה איך הרגישה בהתחלה כששמעה את ההאשמות, השיבה: "בשניות הראשונות אתה אומר מה? ואז אתה נזכר עם מי ועם מה יש יש לך עסק".

בהמשך הסבירה: "תיאוריית קונספירציה כמו כל תיאוריית קונספירציה מתלבשת על איזה שהוא מחסור, ובאמת בלתי נתפס ובלתי נסבל וכואב נורא מה שקרה בשבעה באוקטובר, והיא (גוטליב) מנצלת את חוסר האונים הכללי הזה כדי לשתול פנימה רעיונות".

"הטרלול הנוכחי הוא כלי ביד מי שמנסה לעצב פה תודעה ולשחק בנו. ברמה האישית, לרגע אתה מתכנס, ואז אתה מבין - אוקיי, הבנתי, עם זה יש לנו עסק. אין בור ואין תחתית שלא ירדו אליה. ומכאן ממשיכים". 

כזכור, לאחרונה הגישה ברסלר תביעת לשון הרע בסך 2.6 מיליון שקלים נגד חברת הכנסת טלי גוטליב ושישה פעילי רשת נוספים, אשר הפיצו את דבריה של חברת הכנסת, ביניהם מני אסייג וסמדר הילה שמואלי. בכתב התביעה נטען: "...תובענה זו מוגשת נוכח אסופת שקרים בוטה, קונספירטיבית ומעוררת חלחלה שהופצה בעניינם של התובעת ובן זוגה (שהינו עובד ציבור). בלב הפרסומים, עלילת דם כנגד התובעת והאשמתה בבגידה במולדת, בקשר עם ארגון הטרור חמאס, ובאחריות לטבח הנורא שביצעו מחבליו ביום 7.10".