כחודש לאחר ההודעה על הפרידה המפתיעה בין אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', אחרי שנים בהן הגישו בהצלחה תוכנית אירוח בקשת 12 ותוכנית ספורט ברדיו, היום (רביעי) מסתמנת זהותו של המחליף של ברקוביץ' שיחבור לאופירה אסייג.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

על פי דיווח בוואלה ברנז'ה,  בערוץ שוקלים חיבור של אופירה אסייג עם חיים לוינסון, אולם אופציה זו נחשבת רק לאחת מתוך כמה שנבחנות. כיום לוינסון משדר בקשת לצד יאיר שרקי.

כזכור, בתחילת המלחמה, הוגשה לשניים הצעה להגיש תוכנית טלוויזיה מותאמת למצב, אלא שברקוביץ סירב וטען שזה זמן לאחדות ולא לוויכוחים ודרמות כפי שמוגשים באופי תוכניתם. למרות פניות חוזרות לברקוביץ מטעם הערוץ, הוא נותר בסירובו והתעקש שזה לא זמן מתאים. אסייג מצידה , לא יישרה קו עם ברקו, והסכימה לשדר בקשת 12 עם פרטנרים מתחלפים. מקורבים  מסרו כי הסכמתה של אסייג להגיש בלעדיו הוסיפה עוד מתח ליחסים ביניהם שכר היו גם ככה מתוחים. 

במקביל מסרו גורמים בתעשייה שברקו הוביל לפיצוץ הגדול ברדיו ולפיצול הסופי של השניים כשכל אחד מהם החל בתקופת המלחמה להגיש תוכנית רדיו לבדו. כשהודיעו לברקוביץ מטעם קשת 12 שהם חייבים לחזור עם תוכנית הדגל שלהם , הוא הודיע שהוא מסיים סופית את ההתקשרות ואת הגשתו בתוכנית, וביקש לבטל את החוזה שלו עם קשת. עוד נמסר לנו על ידי גורמים בתעשייה כי ברקוביץ , אחד הטלאנטים המחוזרים בתעשייה ,כבר קיבל לא מעט פניות והצעות מהערוץ המתחרה רשת 13, אך מקורביו של הטלאנט, מכחישים שאלה הם כוונותיו.