הרשות השנייה פתחה היום (שלישי) בהליך הפרה לכאורה לערוץ 13 "רשת", בגין דבריו של גיל תמרי שנאמרו בשידור שהתקיים ב-11 לפברואר בתכנית "שיחת היום עם לוסי אהריש", בנושא עמדת ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לשחרור החטופים. ההפרה לכאורה הינה בין היתר על פגיעה ברגשות הציבור.

האמנית שוויתרה על חלום השלום: "היום אין בי שום אמונה שאפשר לחיות בדו־קיום"

כזכור, עורך חדשות חוץ של חדשות 13 גיל תמרי התבטא בחריפות בתוכניתה של לוסי אהריש נגד ראש הממשלה נתניהו בנושא החטופים כשאמר "לנתניהו אין באמת תמריץ לשחרר את החטופים, הוא רוצה את כולם מתים מהסיבות שלו, שיהיו קדושים מעונים". דבריו עוררו סערה גדולה ומהליכוד נמסר: "החמאס לא צריך תקשורת אם יש לו את חדשות 13" - מה שהוביל במהרה להתנצלותו של תמרי: "אני מצר על בחירת המילים הלא מוצלחת - מבלי לגרוע מהביקורת הקשה שיש לי על רה"מ, אני לא באמת חושב שהוא רוצה במותם של החטופים".

אך ההתנצלות שלו לא סיפקה את הנהלת הערוץ ועל פי גורמים שונים, הוחלט לאור הרגישות של הדברים כי תמרי ייעדר בימים הקרובים משידורי רשת 13. מחדשות רשת 13 נמסר "חדשות 13 מגנה את הדברים שאמר גיל תמרי. הוא שגה באמירתו והתנצל על כך בשידור. רק לאחר שעשה זאת צפוי לחזור לשדר בימים הקרובים".