"גוף שלישי" של קשת 12, זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר בסיריס מאניה (רותם סלע וגל מלכה), והדרמה הנצפית ביותר בשנה החולפת – תפסה גם את עינם של גופי שידור בינלאומיים ונמכרה על ידי קשת אינטרנשיונל לנטפליקס העולמית, לצד הרשתות AMC, CBC ו-SBS לשידור ב-92 טריטוריות, כולל ארה"ב, אירופה, אמריקה הלטינית, קנדה ואוסטרליה. במסגרת העסקה עם נטפליקס, תעלה גם בנטפליקס ישראל.

בימים אלו, עובדים בקשת 12 על עונה שנייה. במקביל, Keshet UK, הזרוע הבריטית של חברת ההפצה וההפקה הבינלאומית של קשת, עובדת על פיתוח אדפטציה בריטית לתסריט הדרמה. זו לא תהיה הפעם הראשונה שסדרה של קשת מקבלת חיים משל עצמה בבריטניה, אחרי "כפולים" שהפכה ל-Suspicion של אפל ו"פלפלים צהובים" שהפכה ל-The A Word של BBC.

"גוף שלישי" עוסקת במערכת היחסים הדרמטית בין בני זוג הפונים לתהליך פונדקאות, לבין הפונדקאית שלהם. את הסדרה הפיקו קומא סטודיוס, יצרו שירה חדד, דרור משעני ושי קפון (שגם ביים), ומככבים בה רותם סלע, יהודה לוי, ליאור רז, גל מלכה, איתי תורג'מן, מוריס כהן ונורית גלרון.

גוף שלישי (צילום: אוהד רומנו)
גוף שלישי (צילום: אוהד רומנו)

אבי ניר, מנכ"ל קבוצת קשת: "היצירה הישראלית ובתוכה הדרמות הישראליות ממשיכות להסב לנו גאווה, גם בימים אלו. "גוף שלישי" נכתבה והופקה לישראל וכעת נמכרה בשפת המקור שלה, עברית, ובגילומם של שחקנים ישראלים לגוף הסטרימינג הגדול והמצליח בעולם. אנחנו מודים לנטפליקס על האמונה בתוכן ועל ההחלטה לחשוף אותו למיליוני אנשים. נמשיך ליצור, ולספר את הסיפור הישראלי כאן וברחבי העולם."