מערכון של 'ארץ נהדרת' ששודר אמש (רביעי) ושעסק בסוגיית גיוס חרדים, עורר סערה. במערכון המדובר, צמד מודיעי נפגעים דופקים על דלתה של משפחה חרדית, כשהחרדי שפותח את הדלת חושב שמדובר בצו גיוס ומבקש שלא לגייס אותו. בסוף, מתברר כי המודיעים טעו בכתובת. אריה אלדד ורוני בר־און דנו על כך ב־103fm עם העיתונאי ישראל כהן ('קול ברמה'), אשר שיתף בתחושות המגזר. 

ארץ נהדרת הרעידה את המדינה - וטוב שכך | ביקורת

ארץ מפלגת? תוכנית סאטירה לא אמורה לעשות לכם נעים | דעה

"זה סוג של בוקס בבטן, בגלל שזה בא להכעיס ולהרגיז", תקף כהן. "דווקא בתקופה הזו של אחדות, ואני כן רואה את הציבור החרדי שמאז שבעה באוקטובר, לפחות בחלקו, מזק"א, ארגוני הצלה, אלה שתרמו מה שהם יכולים לחיילים. אני לא אומר, סוגיית הגיוס צריך לשבת עליה. אבל לבוא ולהכניס להם אצבע בעין, לנסות לחזור לשיח של שישה באוקטובר, של פילוג, לנצל במה של סאטירה?".

עוד הדגיש כי "אני לא חושב שזו צורה להעביר מסר. הציבור החרדי מסתכל על מה שקורה, וחלק ממנו וודאי הרגיש את הצורך להיות שותף, אפילו בלי להתגייס. באו והושיטו יד, מה שאפשר. אם יש צורך לדבר אחרי המלחמה, אז יש צורך לדבר, אבל לא בצורה הזו. פה אתה פוגע גם בחיילים, בנימי הנפש וגם בציבור החרדי - אז מה הרווחת? פגעת בכולם בשביל ערך של כביכול קדושת הסאטירה? לא יודע".